اجاره کامیون در پردیس

Truck-1
Truck-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


در سرشماری سال ، شهر پردیس تنها نفر جمعیت‌ رو در خودش جای داده بود. بعد از گذشت سال و در سال ، جمعیت این شهر به نفر رسید که رشد فوق العاده‌ای محسوب میشه. اما رشد جمعیت شهر پردیس همین جا متوقف نشد. سال جمعیتش به نفر رسید تا باعث بشه، مسئولین نگاه ویژه‌ای به شهر جدید پردیس تهران داشته باشن و این شهر، بیشترین رشد خودش‌ رو تجربه کنه.

با وجود اینکه سکونت این جمعیت در حاشیه‌ی پایتخت، دردسرهای زیاد خودش‌ رو برای شهرداری و اداره‌ی اون داره اما شاید تنها راه حل باشه. سال بود که شهر جدید پردیس در کیلومتری شرق تهران (تهرانپارس) و به عنوان پانزدهمین شهرستان است.ان تهران، ایجاد شد. 

شهر پردیس تهران، با قدمتی حدود ، سال برای سکونت شهروندان خودش چاره اندیشی کرده و با وجود چالش‌ها و مشکلات زیادی که بر سر راه پردیس بوده، از امتداد یافتن گسل تا مشکلات آب و دسترسی، هر روزه سطح کیفی این شهرک پیشرفت کرده. به گونه ای که بسیاری آینده اون‌ رو به درخشانی شهرک لواسان تهران می بینن.


عده ‏ای از کارشناسان نیز کندی روند تولید کامیون و کشنده را ابزاری برای توجیه واردات خودروهای دست دوم عنوان می ‏کنند. در این میان بروکراسی اداری نیز عامل مهمی در عدم تحویل به موقع کامیون‏ ها به رانندگان و مشتریان است.. در حال حاضر خودروی سنگین از قبیل کامیون و کشنده به دلیل تاخیر در پرداخت وام به مالکان آنها معطل مانده ‏اند. اصلاح ساختار اعطای وام به خریداران کامیون ‏ها و تحرک بیشتر سیستم بانکی، بخش عمده‏ای از اشکالات فعلی سیستم حمل و نقل کشور را رفع خواهد کرد.

در حال حاضر هزینه بیمه و مالیات، تعمیر و نگهداری، قطعات یدکی و حقوق راننده حدود یک میلیون تومان است. و اگر نرخ سود بالای وام بانکی خرید کامیون را نیز به این میزان اضافه کنیم، عملاً سوددهی حمل و نقل بار را کاهش می ‏دهد و به افت انگیزه سرمایه‏ گذار و فشار بر راننده و برخی نگرانی ‏ها خواهد انجامید. این عوامل باعث شده که بهره‏ وری صنعت حمل و نقل بار با کامیون در ایران به شدت کاهش یابد و به تا درصد برسد و درآمد سالانه یک کامیون سنگین به زحمت پاسخگوی هزینه‏ های جاری و است.هلاک سرمایه باشد.

تولید انواع کامیون و کامیونت در سال به دستگاه و در سال به دستگاه رسید که این میزان در سال جاری به هزار و دستگاه خواهد رسید. همچنین تولید انواع کشنده از دستگاه در سال به دستگاه در سال رسید و در سال به دستگاه خواهد رسید که نشانه رشد قابل توجه فعالیت شرکت‏های سایپادیزل و ایران خودرو دیزل است..



( اجاره ) های دیگر