قدرت چانه زنی در ایران بسیار حیاتی است.. ممکن است. شما کمترین سود را روی محصول خود بگذارید اما ایرانی ها دوست دارند باز هم قیمت کمتری پرداخت کرده و در نهایت سرافراز از فروشگاه شما خارج شوند. به قول معروف «پوزه فروشنده را به خاک بمالند.»
چهاردانگه در قدیم روستا بوده است.. بخش مرکزی آن به قلعه شهرت دارد. دلیل آن نیز دیوارهای بزرگ اطراف شهر است. که در گذشته برای جلوگیری از ورود راهزنان به داخل شهر می کشیدند. این منطقه بیش از ۵ سال قدمت دارد و مسجد جامع آن را می توان یکی از قدیمی ترین بناهای چهاردانگه تهران به شمار آورد.
اگر تصمیم به خرید کابینت، مبل، میز غذاخوری، میز تلویزیون و بسیاری اثاثیه دیگر منزل گرفته باشید، بدون شک اسم چهاردانگه تهران نیز به گوش شما خورده است.. چهاردانگه یکی از شهرهای پر رفت و آمد تهران است. و یکی از بازارهای خوش نام این است.ان نیز به شمار می رود. عمده شهرت چهاردانگه تهران به خاطر بازار مبل و کابینت آن است.؛ اما چهاردانگه کجاست و چرا تا این حد شهرت پیدا کرده است.؟ تفاوت آن با دیگر بازارهای کابینت و مبل تهران چیست؟ قیمت ها در این منطقه به چه شکلی است.؟ جواب این سؤالات و بسیاری سؤالات دیگر را در ادامه مطلب با هم جستجو خواهیم کرد. ادامه مطلب را با مجله وارناسا همراه باشید.
کامیون ها بار را به تهران و انبارهای اطراف شهرها ببرند و مدتی در آنجا نگه دارند و سپس به بازارهای واسطهای و نهایی روانه کنند. اگر سیستم توزیع کالا و واسطه گری و انبارداری و سنجش نیاز بازارهای مصرف شهرستانها و روستاها ساماندهی شود، از سفرهای مضاعف و چندباره کامیون ها جلوگیری خواهد شد و هزینههای تمام شده کاهش خواهد یافت.
سهام شرکت دانگفنگ در بازارهای بورس اوراق بهادار شانگهای و بورس هنگ کنگ مبادله میشود. این شرکت در سال ۵، نخستین واگذاری عمومی سهام خود را ترتیب داد که با این حال، کماکان ٪ درصد از سهام آن در اختیار دولت مرکزی چین باقی ماند.
اگر چه تولید انواع کامیون، کامیونت و کشنده در سال های اخیر رشد قابل توجهی را تجربه کرده است. اما با توجه به فرسوده بودن ناوگان حمل ونقل کشور، رشد تولید و تجارت و خدمات حمل و نقل لازم است. نرخ رشد و تولید انواع کامیون، کامیونت و کشنده ها با لحاظ تنوع مدل ها، برخورداری از تسهیلات ارزان قیمت بانکی، ارائه یارانه و وام های بلندمدت به رانندگان و شرکت های ارائه دهنده خدمات عمومی همچنان حفظ شود و در سالهای آینده نیز شاهد تولید بیشتر و ارتقای کیفیت تولید کامیون های تجاری باشیم و سهم حمل و نقل از تولید تجارت کشور افزایش یابد.
هم اکنون موضوع کاهش تعرفه های واردات خودروهای دست دوم و تبلیغات وسیعی با عنوان «خودروهای ارزان قیمت» از سوی واسطه ها و عده ای از تجار دنبال می شود که در صورت عدم تحرک لازم دولت و خودروسازان و نظام بانکی در جهت جلب رضایت مشتریان، رانندگان و موسسات حمل ونقل، فشار آنها برای باز کردن درها و کاهش تعرفه ها و واردات رنگارنگ خودروهای دست دوم افزایش خواهد یافت.
ویژگی است.راتژیک کشور پهناور ایران و قرارگرفتن در مسیر ترانزیت بین المللی، توجه افزونتر به صنعت تولید کامیون و کشنده ها و نیز ارائه تسهیلات بیشتر از سوی دولت به رانندگان و شرکت های حمل بار و کالا را ضروری میکند؛ تا حضور کامیون ها و کشنده های ایران در جاده های کشور و کشورهای مسیر ترانزیت کالا افزایش یابد و به رشد صادرات و تجارت کالا و صنعت کشور کمک کند. به این منظور باید برنامه جامع و هماهنگی توسط وزارت صنایع و نهادهای متولی حمل و نقل اجرا شود.