فروش کامیونت در دماوند

kei truck-1
kei truck-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


تاحالا به دماوند رفته‌اید؟ تجربه صعود به آن را دارید؟ زیبایی‌های این منطقه را دیده‌اید؟ آبشارها، رودخانه‌ها، دشت‌ها&#; کدام جاذبه دماوند را دوست داشته‌اید؟ چه فصلی را برای رفتن به آن پیشنهاد می‌کنید؟ تمامی نظرات خود را برای ما در بخش نظرات بنویسید.

تقریبا پنج نوع مار، انواع عقرب، بزمجه، انواع خانواده موش‌ها و گورکن در این منطقه دیده می‌شود. بیشتر گزنده‌های این محدوده سم مهلکی ندارند؛ حتی نیش خطرناک‌ترین خزنده‌ها نیز تا چند ساعت پس از گزش قابل درمان است.. در کوه دماوند، گزندگان در ارتفاعات بالاتر از متر بسیار کم به چشم می‌خورند.

مشکلات دیگری که کوه دماوند و محدودهٔ پیرامون آن را تهدید می‌کنند عبارت‌اند از: ساخت‌وساز بی‌ضابطه، تصرف منابع طبیعی برای است.فادهٔ غیرقانونی و شخصی، افزایش جمعیت انسانی و خودروها، حضور بیش از اندازهٔ گردشگران بدون آن‌که آموزش‌های لازم در رابطه با طبیعت‌گردی و حفظ محیط زیست به آن‌ها داده شده باشد، نوشتن یادگاری در طول مسیر (به‌ویژه بر فراز قلهٔ دماوند)، نصب تابلوهای یادبود و پرچم‌های گروه‌ها و یادگاری‌های کشته‌شدگان، کمبود اقامتگاه و تبلیغات نامناسب.


فروشگاه اینترنتی شرکت نوتاش صنعت بهترین بستر برای خرید اینترنتی کالاهای مورد نیاز شما در ایران است.. &#;اصل بودن کالا ، &#;گارانتی بازگشت&#; ، &#; ارسال سریع&#; و &#;مشاوره تخصصی&#; از ویژگی های مهم و اساسی در نوتاش از نخستین روز تأسیس بوده و تمام سعی خود را کرده تا به آن پایبند باشد. نوتاش سعی بر آن دارد که روزانه بر تعداد محصولات و تنوع آن بیفزاید تا بتواند نیاز همه ی افراد با هر نوع سلیقه را در خرید محصولات اینترنتی مرتفع کند.

شرکت تراکس کار از سال فعالیت خود را در زمینه فروش انواع ماشین آلات سنگین، کامیون ، کشنده ، کمپرسی ، کامیونت ، ماشین آلات راه سازی و خودرو آغاز نمود. شرکت تراکس کار همواره در نظر داشته است. تا بهترین خدمات را به کاربران خود جهت خرید انواع خودرو های سبک و سنگین با شرایط مناسب ارائه دهد. با عنایت خداوند متعال توانسته ایم در سال های اخیر رضایت مشتریان خود را به دست آوریم.

کامیونت الوند تن خوابدار نظیر مشخصات فنی نظیر جای خواب – تمام جوشکاری شده با پوشش مخصوص ضد زنگ – صندلی راننده با قابلیت تنظیم چهار جهت – سیستم تهویه مطبوع(کولر + بخاری) – قابلیت برگردان اتاق با درجه با قفل مکانیکی می باشد که به دلیل خوابدار بودن نسبت به رقبای دیگر از اهمیتی بالاتری برخوردار می باشد و یکی از برترین های صنعت خودروهای سنگین قرار گرفته است. .



( فروش ) های دیگر