اجاره کامیونت در شرق تهران

kei truck-1
kei truck-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


انتخاب یک محله مناسب برای زندگی دغدغه همیشگی ما بوده است.. خصوصا در سال‌های اخیر با تبدیل شدن زمین و مسکن به یک کالای سرمایه‌ای، این دغدغه مهم‌تر هم شده است. و بسیاری از افراد سعی دارند پول خود را برای خرید خانه در جایی صرف کنند که بیشترین سود را برایشان داشته باشد. البته همیشه هم سودِ بیشتر، عامل انتخاب منطقه برای خرید یا اجاره خانه نیست و عواملی مانند میزان توسعه‌یافتگی، قیمت منطقه، آب‌وهوا و شرایط زیست‌محیطی نیز در انتخاب افراد تاثیر دارند؛ بنابراین برای

عشرت آباد یکی از محله هایی می باشد که امروزه جایگاه ویژه‌ای در میان تهرانی ها دارد و بسیاری آن را به عنوان میراث مصدق یاد می کنند. این این محله به عنوان میزبان ادیان مختلف یاد می شده و در طول تاریخ کلیمی ها در کنار مسلمانان و مسیحیان در این محل سکونت داشته اند. امروزه دیگر اسم عشرت آباد از میان رفته و آن را به عنوان خواجه نصیر می شناسیم.

میدان امام حسین که در انتهای خیابان انقلاب قرار دارد پیش از این با اسامی فوزیه و شهناز نیز شناخته می شد و به عنوان یکی از میدان‌های اصلی شرق تهران از آن یاد می شود. این محله که دارای بافت بسیار قدیمی و سنتی است. از مراکز به حساب می آمد که هم وطنان کلیمی و زرتشتی در آن زندگی می کردند. این محله همانند دیگر بخشهای شرق تهران بسیار فشرده و با تراکم بسیار زیاد می باشد.


دیزلیران از سال فعالیت خود را در  حوزه نوسازی ناوگان حمل و نقل جاده ای کشور  آغاز نموده و سالیانه بیش از  معامله موفق را در زمینه ی خرید و فروش کامیون به خود اختصاص داده است. دیزلیران همواره بر آن است. که خریدی آسان و شفاف برای مشتریان خود فراهم سازد.

شرکت موفق GAC در کشور چین در سال فعالیت خود را آغاز کرده و در حال حاضر در کشور چین جز برند معتبر و شناخته شده در عرصه خودورسازی محسوب می گردد و در زمینه صادرات خودرویی کشور چین این شرکت به عنوان سومین شرکت برتر سال می باشد. شرکت

شرکت سیبا موتور با توجه به قرار گرفتن به عنوان یکی از سه شرکت برتر در حوزه خودروهای تجاری با اضافه کردن کامیونت TIGER V به سبد محصولات شرکت توانست نسبت به توسعه محصولات اقدام کند و در جهت جلب رضایت مشتریان و پاسخ گویی به نیاز ناوگان حمل و نقل کشورمان به ماشین های سنگین حرکت کند.شرکت فاو با سایت کامیونت خود را در کشور تولید و عرضه می کند.



( اجاره ) های دیگر