اجاره کامیونت در فیروزکوه

kei truck-1
kei truck-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


در این شهرستان اولین کارخانه صنعتی توسط شرکت تأمین ماسه ریخته‌گری (سهامی عام) درسال۵هجری شمسی باهدف تأمین نیاز صنعت ریخته‌گری کشور تأسیس شد وتا کنون به کار خود ادامه می‌دهد. این کارخانه داراینفر نیروی مشغول به کاراست که بیش ازنفر آنها بومی هستند. درراستای ایجاد اشتغال بیش ازپیش این شرکت اقدام به فراهم نمودن زیرساختهای ایجاد دو کارخانه دیگر نموده که رشد صنعت شهرستان را نیز در پی خواهد شد. درسالهای گذشته توسعه غیراصولی و خلاف مقررات مهندسی شهرسازی باعث توسعه شهر و درنتیجه همجواری آن با کارخانه ماسه گردیده که جابجایی کارخانه رابرای آسایش شهروندان فیروز کوهی می‌طلبد. صنعت شیشه‌سازی رواج دارد و کارخانه‌های شیشه‌سازی زیادی در آن مشغول به کارند. همچنین به تازگی کارخانهٔ سیمان فیروزکوه با ظرفیت تولید بالا در این شهرستان راه اندازی شده‌است

قطار در این مسیر از میان جنگل‌ها و کوهستان‌های شمال کشور عبور می‌کند. در بعضی نقاط، ارتفاع ریل قطار از سطح دریا به متر نیز می‌رسد. به‌طورکلی می‌توان مناطق مسیر این قطار به دو دسته جلگه‌ای و کوهستانی تقسیم‌بندی کرد.

قرار است. به یکی از روستاهای سرسبز و پر از کوچه باغ فیروز کوه تهران برویم که غاری باستانی در ارتفاعات آن قرار گرفته است.. غار بورنیک طولانی‌ترین غار تهران و چهارمین غار طولانی ایران است. که به دلیل وجود آثار زندگی انسان‌های غارنشین در آن، ارزش باستانی بسیاری دارد.


بیشتررانندگان ماشین های سنگین به دنبال ماشین های راحت و کارآمد هستند و با توجه به این کامیونت فاو تن دارای مزایا و کاربردهای زیادی نسبت به دیگر رقبای اروپایی موجود در بازار می باشد که میتواند عرضه را برای دیگر رقبا تنگ کند.میتوان گفت که بیشتر رانندگان کامیونت فاو را به دلیل توانایی بالا در حمل بار و قدرت موتور انتخاب می کنند.

کامیونت الوند تن خوابدار نظیر مشخصات فنی نظیر جای خواب – تمام جوشکاری شده با پوشش مخصوص ضد زنگ – صندلی راننده با قابلیت تنظیم چهار جهت – سیستم تهویه مطبوع(کولر + بخاری) – قابلیت برگردان اتاق با درجه با قفل مکانیکی می باشد که به دلیل خوابدار بودن نسبت به رقبای دیگر از اهمیتی بالاتری برخوردار می باشد و یکی از برترین های صنعت خودروهای سنگین قرار گرفته است. .

Some visual components of WP Google Maps use rd party libraries which are loaded over the network. At present the libraries are Google Maps, Open Street Map, jQuery DataTables and FontAwesome. When loading resources over a network, the rd party server will receive your IP address and User Agent string amongst other details. Please refer to the Privacy Policy of the respective libraries for details on how they use data and the process to exercise your rights under the GDPR regulations.



( اجاره ) های دیگر