فروش کامیونت در ورامین

kei truck-1
kei truck-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


روستای قلعه بلند یکی از روستای‌های تفریحی و زیبا در بخش جوادآباد شهرستان ورامین است.. این روستا بنایی به نام قلعه بلند را در خود جای می‌دهد که مربوط به دوره صفوی است. و در سال ۸ به‌عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسید.

یکی از امامزاده‌های بسیار معروف و محبوب در بین شهروندان ورامینی، امامزاده جعفر در بخش پیشوای ورامین است.. این بنا محل دفن امام‌زاده جعفر الخواری فرزند امام موسی‌کاظم(ع) و برادر امام علی ابن موسی‌الرضا(ع) می‌باشد. بقعه‌ امامزاده جعفر در زمان سلطنت شاه طهماسب صفوی ساخته شد و از زیباترین تزئینات معماری اسلامی برخودار است..

برای دسترسی به ورامین از تهران تنها یک راه ورودی وجود دارد. این میسر برای ماشین‌های سبک و سنگین مورد است.فاده قرار می‌گیرد. راه دیگر برای رسیدن به ورامین، مسیر تهران- شریف‌آباد-پیشوا و وارمین است. که به نسبت مسیر اول طولانی‌تر می‌باشد. ورامین از طریق جاده چرمشهر به ازاده راه قم-گرمسار می‌رسد. علاوه بر مسیرهای جاده‌ای، راه‌آهن وارمین نیز فعال است.. ایستگاه راه آهن ورامین در مسیر راه‌آهن تهران مشهد قرار دارد.


دیزلیران از سال فعالیت خود را در  حوزه نوسازی ناوگان حمل و نقل جاده ای کشور  آغاز نموده و سالیانه بیش از  معامله موفق را در زمینه ی خرید و فروش کامیون به خود اختصاص داده است. دیزلیران همواره بر آن است. که خریدی آسان و شفاف برای مشتریان خود فراهم سازد.

گروه بهمن دیزل همواره می کوشد تا ضمن هوشیاری کامل نسبت به تحولات محیطی، فرصت یابی راهبردی و خلق ارزش به سودآوری پایدار و سوددهی پایدار و بازدهی مطلوب اقتصادی دست یابد و همواره بر ان است. تا با اتخاذ راهبردهای مناسب ساسیت ها و اقدامات به موقع در راه رشد توسعه پایدار گام بردارد و با این رویکرد در حوزه های متنوع و جذاب خودرو، انرژی و سرمایه گذاری مالی در راستای تحقق اهداف و چشم انداز بلند مدت خود در فروش انواع محصولات ایسوزو حضور دارد.

بیشتررانندگان ماشین های سنگین به دنبال ماشین های راحت و کارآمد هستند و با توجه به این کامیونت فاو تن دارای مزایا و کاربردهای زیادی نسبت به دیگر رقبای اروپایی موجود در بازار می باشد که میتواند عرضه را برای دیگر رقبا تنگ کند.میتوان گفت که بیشتر رانندگان کامیونت فاو را به دلیل توانایی بالا در حمل بار و قدرت موتور انتخاب می کنند.



( فروش ) های دیگر