خریدوفروش کامیونت در پردیس

kei truck-1
kei truck-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


«محسن منصوری» است.اندار سابق تهران و معاون فعلی اجرایی رئیس جمهور در خصوص مترو پردیس می‌گوید: پروژه مترو سنگین نزدیک به هزار میلیارد تومان اعتبار لازم دارد، هنوز این پروژه را آغاز نکرده ایم و تاکید داریم، که ابتدا پروژه‌های نیمه تمام را تکمیل کنیم، اگر برای پردیس سرمایه گذار بیاید، کار شروع می‌شود، اما با اعتبارات دولتی فعلاً توان آغاز مترو پردیس را نداریم.

شهر پردیس با توجه به نوساز بودن و تاریخچۀ کوتاهش، هنوز راه زیادی‌ رو برای پیشرفت و رسیدن به ایده‌آل‌ترین حالت خودش در بین مناطق مسکونی، طی نکرده. اما دارای موقعیت‌ها و ویژگی‌هایی است. که همگان‌ رو مطمئن کرده آینده‌ی درخشانی، منتظر شهر پردیس تهرانه.

مراکز تجاری، فروشگاه‌های مختلف و امکانات زیادی در شهر پردیس جای گرفته که شما در هر نقطه از اون میتونین بهش دسترسی داشته باشین. به عنوان نمونه؛ پاساژ الماس، پاساژ نیما، مجتمع تجاری ایران زمین، مجتمع تجاری گلستان، مجتمع تجاری بهارستان، پاساژ گلها، مجتمع ولیعصر، مرکز خرید پردیس، مرکز خرید یاقوت، پاساژ امید. 


کامیونت الوند تن خوابدار نظیر مشخصات فنی نظیر جای خواب – تمام جوشکاری شده با پوشش مخصوص ضد زنگ – صندلی راننده با قابلیت تنظیم چهار جهت – سیستم تهویه مطبوع(کولر + بخاری) – قابلیت برگردان اتاق با درجه با قفل مکانیکی می باشد که به دلیل خوابدار بودن نسبت به رقبای دیگر از اهمیتی بالاتری برخوردار می باشد و یکی از برترین های صنعت خودروهای سنگین قرار گرفته است. .

دیزلیران از سال فعالیت خود را در  حوزه نوسازی ناوگان حمل و نقل جاده ای کشور  آغاز نموده و سالیانه بیش از  معامله موفق را در زمینه ی خرید و فروش کامیون به خود اختصاص داده است. دیزلیران همواره بر آن است. که خریدی آسان و شفاف برای مشتریان خود فراهم سازد.

فروشگاه اینترنتی شرکت نوتاش صنعت بهترین بستر برای خرید اینترنتی کالاهای مورد نیاز شما در ایران است.. &#;اصل بودن کالا ، &#;گارانتی بازگشت&#; ، &#; ارسال سریع&#; و &#;مشاوره تخصصی&#; از ویژگی های مهم و اساسی در نوتاش از نخستین روز تأسیس بوده و تمام سعی خود را کرده تا به آن پایبند باشد. نوتاش سعی بر آن دارد که روزانه بر تعداد محصولات و تنوع آن بیفزاید تا بتواند نیاز همه ی افراد با هر نوع سلیقه را در خرید محصولات اینترنتی مرتفع کند.



( خریدوفروش ) های دیگر