خریدوفروش کمپرسور در بهارستان

Compressor-1
Compressor-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


تهران به‌عنوان پایتخت ایران در طول حیات خود محل وقوع رویدادهای تاریخی متعددی بوده است.. یکی از مشهورترین نقاط شهر از این نظر میدان بهارستان است.. میدان بهارستان تهران از مهم‌ترین و قدیمی‌ترین میدان‌های پایتخت است. که نظاره‌گر رویدادهای تلخ و شیرین بسیاری بوده است.. با کجارو همراه باشید.

مالک اولیه میدان بهارستان، محمدحسن خان سردار بود که آن را به علی‌خان حاجب‌الدوله مقدم مراغه‌ای فروخت. مراغه‌ای بهارستان را به میرزا حسین سپهسالار فروخت و وی باغ بزرگی در آن بنا کرد. از‌این‌رو به نام باغ سپهسالار شهرت داشت.

از مهم‌ترین اتفاقات در این میدان می‌توان به ایجاد نخستین مجلس قانون‌گذاری در دوره مشروطه، به توپ بستن مجلس زیر نظر لیاخوف روسی، راه‌پیمایی مخالفان و موافقان دکتر مصدق و... اشاره کرد. برخی از رویداد تاریخی بهارستان شامل موارد زیر می‌شود:


از دیگر مزایای کمپرسورهای اسکرو می توان به لرزش و صدای کمتر نسبت به کمپرسورهای پیستونی اشاره نمود. از طرفی برخی صنایع با کمبود فضا برای تجهیزات خود روبرو هستند، از این رو اشغال فضای کمتر کمپرسورهای اسکرو نسبت به کمپرسورهای پیستونی یکی دیگر از مزایای این دستگاههای می باشد.

کمپرسور های صنعتی یک تعریف ساده دارند که عبارت است. از: کمپرسور ههایی که حداقل دارای مخزن لیتر به بالا هستند و توانایی تولید هوای فشرده با حجم زیادی را دارند ، کمپرسور صنعتی گفته میشود. این کمپرسور ها توانایی تولید هوای فشرده از بار تا بار را دارند.

از کمپرسور‌ها برای صنایع و مصارف خانگی است.فاده می‌شود برای مثال در باد کردن لاستیک‌ها، ساخت یخچال‌ها و… ردپای کمپرسور به چشم می‌خورد. همچنین در وسایل نقلیه نیز از کمپرسور ها برای فشرده‌سازی هوای ورودی به سیلندر است.فاده می‌شود؛ و جالب است. بدانید که در موتور‌های جت از نوع مخصوصی از کمپرسور‌ ها بهره می‌گیرند.



( خریدوفروش ) های دیگر