فروش کمپرسور در تهران

Compressor-1
Compressor-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


رشته‌کوه البرز به قسمت شرقی، مرکزی و غربی تقسیم می‌شود. است.ان تهران در بخش مرکزی این رشته‌کوه جای دارد. بخش مرکزی رشته‌کوه البرز به قسمت شمالی، میانی و جنوبی تقسیم می‌شود. بخش محدودی از این ارتفاعات در است.ان تهران و مابقی در است.ان مازندران واقع شده‌است.

مسئولیت هماهنگی میان شهردار تهران و مناطق مختلف شهرداری و همچنین نظارت بر فعالیت‌های شهرداری مناطق بیست و دوگانه تهران بر عهده معاونت هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران است.. مستند به پرتال سازمانی، این معاونت در تعامل و راهبری مناطق و نواحی است..

در برخی منابع اعلام شده‌است که نخستین بیمارستان تهران، در سال تأسیس شده‌است؛ اما در منابع دیگر اعلام شده‌است که نخستین بیمارستان تهران، در سال ۵۵ با نام مریضخانهٔ دولتی تأسیس شده‌است که نام آن، در سال برای قدردانی از


کمپرسور غیر صنعتی هم به کمپرسور گفته میشود که حجم مخزنی از لیتر کمتر دارد، به صورت دائمی نمیتواند کار کند. حجم بسیار زیادی از هوا را نمیتواند تولید کند. معمولا فشار هوای تولیدی این کمپرسور ها حداکثر تا بار میباشد. برق مورد نیاز این مدلها تکفاز بوده و در مدل های روغنی، بدون روغن، صدا دار و بدو صدا تقسیم بندی میشوند.

در این نوع کمپرسور روغن به‌طور مداوم و پیوسته برای روانکاری و آب‌بندی به یاتاقان‌ها و ایرندها تزریق می‌شود. این روغن در هنگام خروج، از هوا جداشده، فیلترشده و پس از خنک کاری به سیستم بازگردانده می‌شود. مزیت کمپرسور اسکرو روغنی این است. که روغن باعث اصطکاک کمتر می‌شود و درجه حرارت کمپرسور پایین می‌آید.

 نظر به اينکه امـروزه هوای فشرده به عنوان يک انرژی مقرون به صرفه از لحاظ اقـتصادی است.. اين شـرکت در جهت ارتـقاء کيفيت، به روزبودن مـحصولات و خدمات دهی سريع، تمام تلاش خود را کرده است. تا نقش موثری در صنعت ايران عزيزمان داشته باشد.امروزه این مجموعه تولیدی یکی از بزرگترین تولید کنندگان کمپرسور و مخازن تحت فشار و تجهیزات هوای فشرده  در ایران می باشد.



( فروش ) های دیگر