فروش کمپرسور در جنوب تهران

Compressor-1
Compressor-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


این منطقه با مساحتی بالغ بر کیلومتر مربع در جنوب غربی تهران قرار دارد و با شهرستان های قدس ، شهریار و اسلامشهر همسایه است. . اغلب مساحت منطقه به امور صنعتی ، انبارداری و حمل و نقل اختصاص یافته است. . این منطقه دارای محله است. که عبارتند از :

یکی از قدیمی ترین و اصیل ترین مراکز تهران که امروزه به عنوان محله اصلی فروش پارچه و پرده شناخته می شود و پس از شاعر بزرگ ایرانی نامگذاری شده است.. این محله تهران که قدمتش به سال میرسد حد فاصله میدان رازی و میدان قیام قرار گرفته و با وجود تمامی تحولات دویست سال اخیر به عنوان یکی از مهمترین خیابان ها و محله های تهران معرفی شده است.. با وجود اینکه ناصرالدین شاه این خیابان را تاسیس نمود ولی اقدامات رضاشاه بود که آن را به شرایط کنونی رساند.

این محله به نسبت دیگر محله های جنوب تهران  قدمت زیادی ندارد و حداکثر قدمت آن به دهه قبل باز میگردد، درواقع محله ی کوی فردوس جزء زمینها و مراتع اطراف تهران بوده که بعد ها یعنی حدود سال با احداث کارخانه جاتی چون شیر پاستوریزه پاک ، شرکت ویتانا و شرکت تولید دارو، افراد شاغل در این کارخانجات شروع به خرید زمین های اطراف آن ها نموده و ساخت و ساز انجام داده اند،همین امر سبب شد رفته رفته این محله به محله ای مسکونی تبدل گردد؛بیشتر ساکنین این محله در مقایسه با سایر محله های جنوب تهران، مهاجر بوده و اکثرا ترک و کرد زبانند.


کمپرسور های صنعتی یک تعریف ساده دارند که عبارت است. از: کمپرسور ههایی که حداقل دارای مخزن لیتر به بالا هستند و توانایی تولید هوای فشرده با حجم زیادی را دارند ، کمپرسور صنعتی گفته میشود. این کمپرسور ها توانایی تولید هوای فشرده از بار تا بار را دارند.

یکی از عمده مزایای کمپرسورهای اسکرو نسبت به مدل های پیستونی مصرف پایین انرژی این تجهیزات می باشد و در حدود الی درصد می توان با کمک کمپرسورهای اسکرو در انرژی صرفه جویی نمود و همین امر برای کارخانجات و صنایعی که میزان است.فاده آنها از کمپرسور زیاد است. چشمگیر و حائز اهمیت می باشد.

آذران پیشرو صنعت در سال به منظور گسترش حضور در بازار از طریق ارتقا سطح خدمات و جلب رضایت مشتریان، فعاليت نوین خود را در خصوص تامین قطعات و لوازم یدکی و ارائه خدمات و تعمیرات در زمینه های لیفت تراک و تجهیزات انبارداری آغاز کرده و با همکاری مدیران خبره، کارشناسان مجرب و پرسنل با تجربه آموزش دیده خود ، توانسته خدمات هرچه بهتر به کارخانجات و شرکت هایی که از اینگونه تجهیزات است.فاده می کنند را ارئه دهد



( فروش ) های دیگر