پیست دیزین فقط مختص زمستان نیست و در تابستان نیز میتوانید به پیست چمن آن سر بزنید. برای کسانی که میخواهند از هوای زمانی و دمای منفی درجه سانتیگراد لذت ببرند، سرزدن به پیست دیزین در فصل پاییز و زمستان، بهترین انتخاب است..
مگر میشود جایی رفت که پر از برف و سرما باشد و برفبازی نکرد یا آدمبرفی نساخت؟ تقریبا بخش جدانشدنی و بهیادماندنی رفتن به پیست اسکی دیزین غلتزدن در برفها، ساختن آدمبرفی و برفبازی در کنار اسکیبازی است.. هیجانانگیزترین قسمت جشنوارههای آدمبرفی دیزین است. که سالانه برگزار میشود و به بهترین آدمبرفیها جایزه تعلق میگیرد.
همانطرو که در ابتدای مقاله عرض کردیم از لحاظ مسافت ایجا به منطقه اوشون فشم میگون و پیست اسکی شمشک نزدیک تر است. اما به خاطر جاده صعب العبور و فوق خطرناک آن محدوده، گردشگران و اسکی بازان از سمت جاده چالوس در کیلومتر ۵ و عبور از گچسر به سمت تابلوهای پیست مسیر را ادامه دهی تا به ورودی این منطقه برسید.
بر اساس دستهبندی مرحلهای این کمپرسور ها به دو دسته کمپرسور های تکمرحلهای و کمپرسور های چندمرحلهای تقسیمبندی میشوند. از کمپرسور های چند مرحلهای برای مواقعی که دارای حجم زیاد گاز با فشار بالا هستیم است.فاده میشود. برای است.فاده از کمپرسورهای چند مرحله نکاتی که در زیر بیان شده است. را مطالعه کنید.
آذران پیشرو صنعت در سال به منظور گسترش حضور در بازار از طریق ارتقا سطح خدمات و جلب رضایت مشتریان، فعاليت نوین خود را در خصوص تامین قطعات و لوازم یدکی و ارائه خدمات و تعمیرات در زمینه های لیفت تراک و تجهیزات انبارداری آغاز کرده و با همکاری مدیران خبره، کارشناسان مجرب و پرسنل با تجربه آموزش دیده خود ، توانسته خدمات هرچه بهتر به کارخانجات و شرکت هایی که از اینگونه تجهیزات است.فاده می کنند را ارئه دهد
انتقال انرژی بصورت متناوب از این نوع کمپرسور به سیال صورت می گیرد! قدرت تراکم این نوع کمپرسور از نوع دیگر یعنی دینامیک بیشتر است.. نیرو و انرژی لازم برای حرکت و کار این نوع از این کمپرسورها توسط موتور الکتریکی یا موتور دیزلی تامین می شود.
این مدل از کمپرسور اسکرو میتواند دور بالایی را تحمل کند و کارایی خیلی بیشتری در مقایسه با مدل کمپرسوراسکرو بدون روغن دارد و اکثراً فشار ۸ بار را دارند یعنی فشار هوای خروجی ۸ برابر فشار هوای ورودی است. ولی گاهی این نوع کمپرسورها را تا فشار بار نیز میرسانند.
بعد از روشن شدن کمپرسور هوای مکیده شده محیط از فیلتر این دستگاه عبور کرده و سپس وارد قسمت هواساز می گردد. در این قسمت دو روتور مارپیچی بصورت نر و ماده قرار گرفته است. که با فاصله بسیار کم و به صورت متناوب در حال دوران می باشند. پس از انکه هوا از طریق فیلتر وارد این بخش شد، بین دو ماپیچ به دام افتاده و به علت کاهش حجم پیوسته انرژی جنبشی مولکول های هوا بالا میرود و بدین ترتیب فشرده سازی هوا صورت می پذیرد. هوای فشرده شده از انتهای مارپیچ ها خارج و بعد از فیلتر شدن روغن در مخزن هایی که برای ذخیره تعبیه شده است. دخیره سازی می شود.