خریدوفروش کمپرسور در دیزین

Compressor-1
Compressor-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


پیست اسکی بین المللی دیزین پیستی عالی چه برای اسنو و چه آلپاین است. که از ساعت ۸ صبح تا حدود مشغول به فعالیت است. و دارای سطوح مختلف برای اسکی می باشد. اگر می خواین علاوه بر لذت بردن از اسکی مسیرتون هم نسبتا خلوت باشد به سمت قله برین که حدودا اسکی از قله تا پایین بین ۵ تا دقیقه طول می کشد. مسیر این پیست خیلی خوب است. و از مزایایی که نسبت به پیست توچال دارد این است. که تقریبا آلپاین و اسنو جدا اسکی میکنند و بریا هم مزاحمتی ایجاد نمی کنند. این پیست برای مسیر های ۵ دقیقه به بالا تله کابین دارد و برای الباقی مسیر ها بشقابی دارد.

به‌دلیل تکمیل بودن امکانات تفریحی و رفاهی در پیست اسکی دیزین، این مجموعه به دهکده دیزین معروف شده است.. وجود پیست با طول و ارتفاع‌های مختلف برای افراد با توانایی‌ها و مهارت‌های متفاوت این مجموعه را منحصربه‌فرد کرده است..

همانطرو که در ابتدای مقاله عرض کردیم از لحاظ مسافت ایجا به منطقه اوشون فشم میگون و پیست اسکی شمشک نزدیک تر است. اما به خاطر جاده صعب العبور و فوق خطرناک آن محدوده، گردشگران و اسکی بازان از سمت جاده چالوس در کیلومتر ۵ و عبور از گچسر به سمت تابلوهای پیست مسیر را ادامه دهی تا به ورودی این منطقه برسید.


از کمپرسور‌ها برای صنایع و مصارف خانگی است.فاده می‌شود برای مثال در باد کردن لاستیک‌ها، ساخت یخچال‌ها و… ردپای کمپرسور به چشم می‌خورد. همچنین در وسایل نقلیه نیز از کمپرسور ها برای فشرده‌سازی هوای ورودی به سیلندر است.فاده می‌شود؛ و جالب است. بدانید که در موتور‌های جت از نوع مخصوصی از کمپرسور‌ ها بهره می‌گیرند.

استهلاک پایین قطعات یکی از عوامل مهم در کمپرسورها می باشد. کمپرسورهای اسکرو که برای ظرفیت لیتر تولید شده اند میتوانند هزینه نگهداری بسیار پایینتری نسبت به کمپرسورهای پیستونی داشته باشند. در کمپرسور اسکرو فن های خنک کننده تعبیه شده است.. وجود این فن ها قابلیت کارکرد مداوم را برای این دستگاهها را پدید آورده است.، بنابراین از کمپرسور اسکرو میتوان به صورت مداوم و بدون آنکه نیازی به خاموش کردن دستگاه باشد است.فاده نمود.

آذران پیشرو صنعت در سال به منظور گسترش حضور در بازار از طریق ارتقا سطح خدمات و جلب رضایت مشتریان، فعاليت نوین خود را در خصوص تامین قطعات و لوازم یدکی و ارائه خدمات و تعمیرات در زمینه های لیفت تراک و تجهیزات انبارداری آغاز کرده و با همکاری مدیران خبره، کارشناسان مجرب و پرسنل با تجربه آموزش دیده خود ، توانسته خدمات هرچه بهتر به کارخانجات و شرکت هایی که از اینگونه تجهیزات است.فاده می کنند را ارئه دهد



( خریدوفروش ) های دیگر