فروش کمپرسور در دیزین

Compressor-1
Compressor-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


پیش‌تر، گفتیم که یکی از فعالیت‌هایی که در پیست مبتدی انجام می‌شود، آموزش به افراد آماتور و تمرین اسکی‌بازان مبتدی است.. این آموزش از طرف دو مدرسه اسکی که در همین مجموعه قرار گرفته‌اند، صورت می‌گیرد. دیزین، دو مدرسه اسکی دارد که از ساعت صبح تا ۵ فعال هستند. اولین مدرسه درست در مقابل درب ورودی پیست قرار دارد و دومین مدرسه نیز در پارکینگ بالا قرار گرفته است..

منطقه دیزین یا به عبارتی پیست دیزین در است.ان البرز و کیلومتری شهر کرج قرار دارد. چندین مسیر برای رسیدن به دیزین وجود دارد که بهترین آن جاده چالوس است.. هنگامی که قصد عزیمت به شمال از جاده چالوس را دارید، احتمالاً تابلوهای مربوط به پیست اسکی دیزین را دیده‌اید. در این مسیر بعد از هتل گچسر از مسیر ولایت‌رود رفته و به دیزین برسید.

در نزدیکی هتل‌ها امکاناتی نظیر زمین تنیس و پاراگلایدر نیز دیده می‌شود. پمپ بنزین نیز در کیلومتری منطقه دیزین قرار داشته و خیال شما را بابت بنزین ماشین راحت می‌کند. در مسیر رفتن به دیزین نیز رستوران‌های و مراکز اقامتی متعددی وجود دارد که برای خوردن غذا می‌توانید به آنجا بروید. مسیر دیزین نیز بسیار زیبا و تماشایی است.. گذر از منطقه میگون، فشم و رودخانه زیبای این منطقه برای تفریح مناسب می‌باشد.


از رادیاتور برای خنک کاری هوا و روغن‌کاری است.فاده می‌شود. در رادیاتور طبق نظریه جنبش مولکولی، دمای هوای فشرده و روغن است.فاده شده افزایش می‌یابد. لازم به ذکر است. که دو عمل روغن‌کاری و خنکاری بدون وجود وقفه و باهم انجام می‌شود.

وجود روغن باعث افزایش دوام و است.حکام کمپرسور می‌شود. البته است.فاده از روغن نامناسب در کار کمپرسور اختلال ایجاد می‌کند. پیستون در درون سیلندر محرک است. و انتقال نیرو را به وسیله شاتون انجام می‌دهد. نیرو به وسیله میل لنگ به پیستون رانده می‌شود. این میل لنگ از آلومینیوم ساخته شده و اولین بخش موتور است. که به حرکت درآمده و باعث تولید انرژی می‌شود.

این نوع کمپرسور اسکرو همان‌طور که از نامش پیداست کاملاً خشک بوده (oil free) و هیچ روغنی در آن وجود ندارد. این نوع کمپرسور اسکرو به دلیل اینکه فاقد روغن می‌باشد در صنایع دارویی و غذایی کاربرد فراوانی دارد. این مدل از کمپرسورهای اسکرو نمی‌توانند دور بالا را تحمل کند و همچنین توانایی کار در دماهای بالا را ندارد. حداکثر نسبت فشار آن می‌باشد، یعنی فشار هوای خروجی برابر فشار هوای ورودی کمپرسور افزایش فشار می‌یابد.



( فروش ) های دیگر