خریدوفروش کمپرسور در شمال تهران

Compressor-1
Compressor-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


اگر از آن دسته از طبیعت‌گردانی هستید که عاشق سبک‌های جدید سفر هستید ودلتان می‌خواهد بدانید چگونه می‌شود با موتور سیکلت به دور دنیا سفر کرد یا اینکه علاقه دارید اصول اولیه هیچ هایک یا رایگان سواری را یاد بگیرید؛ مقالات مربوط به سبک‌های جدید سفر در مجله گردشگری میهمان شو به صورت ویژه برای شما طراحی شده است..

یکی از قدیمی ترین دهکده های شمیران که از شمال به ازگل و تپه های شمس آباد منتهی می شود. این منطقه برای اولین بار در زمان حمله اعراب مشهور شد، در آن زمان مملو از باغات بادام بود که همین مسئله نیز سبب شد اعراب اسم این منطقه را لوز که در عربی به معنی بادام می باشد بگذارند. این منطقه به دلیل اینکه در کیلومتری تجریش قرار گرفته است. برای بسیاری از تهرانی ها به عنوان یک ییلاق مناسب به حساب می آمد. ساخت و سازهای مدرن در این منطقه از سال آغاز شد و امروزه به یکی از محلی های مهم در منطقه شناخته می شود.

هر چند که بافت قدیمی و کلنگی شمال تهران به سرعت درحال بازسازی است. و اکثر خانه ها قدیمی جای خود را به برج باغ های مرتفع و مجلل داده اند ، اما هنوز هم با کمی گشت و گذار در شمال تهران به خانه های قدیمی برمیخوریم .مالکان این منازل پس از قطعی شدن تصمیم خود در باره تخریب و نوسازی منزل ، آنرا در


کمپرسور های صنعتی یک تعریف ساده دارند که عبارت است. از: کمپرسور ههایی که حداقل دارای مخزن لیتر به بالا هستند و توانایی تولید هوای فشرده با حجم زیادی را دارند ، کمپرسور صنعتی گفته میشود. این کمپرسور ها توانایی تولید هوای فشرده از بار تا بار را دارند.

شرکت هوا صنعت مستوفی در سال فعالیت رسمی خود را با داشتن نیروهای مهندسی مجرب صنعت هوای فشرده کشور ، آغاز نموده و با به‌ کارگیری پرسنل متخصص و مجرب و بهره‌گیری از تکنولوژی‌های پیشرفته و مدرن در امورطراحی ، ساخت ، نصب ، راه‌اندازی و خدمات پس از فروش به‌ موقع ، توانسته است. با ارائه کیفیت مطلوب در محصولات تولیدی خود ، سهم موثری در پیشبرد اهداف صنایع کشور ایفا نماید. این شرکت، گسـترة فعالیت‌های خود را از کمپرسور‌های صنعتی نوع اسـکرو تا کمپرسور‌های نوع معدنی و توربینی در پروژه‌ها و صنایع مختلفی همچون معادن ، فولاد ، نساجی ، چاپ ، غذایی ، کشاورزی ، دارویی ، سیمان ، چینی ، شیشه ، خودرو و... ارائه می‌نماید.

بر اساس دسته‌بندی مرحله‌ای این کمپرسور‌ ها به دو دسته کمپرسور‌ های تک‌مرحله‌ای و کمپرسور‌ های چندمرحله‌ای تقسیم‌بندی می‌شوند. از کمپرسور‌ های چند مرحله‌ای برای مواقعی که دارای حجم زیاد گاز با فشار بالا هستیم است.فاده می‌شود. برای است.فاده از کمپرسور‌های چند مرحله نکاتی که در زیر بیان شده است. را مطالعه کنید.



( خریدوفروش ) های دیگر