اجاره کمپرسور در شهر جدید اندیشه

Compressor-1
Compressor-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


در مقابل، در شهر پرند مسکن مهر بزرگترین پروژه های خود را در اختیار متقاضیان مسکن گذاشته و همین امر موجب افزایش سریع جمعیت ساکن در آن شده است.؛ تا جاییکه امکانات شهری پاسخگوی نیاز ساکنین نبوده و نیاز به سرمایه گذاری و توسعه بیشتر در این بخش است.. پرند به دلیل محل قرار گیری خود در نزدیکی فرودگاه بین المللی امام خمینی و آزاد راه های تهران – قم و تهران- ساوه و راه اندازی خط متروی پرند و سهولت در رفت و آمد به تهران، حائز اهمیت بوده و آینده روشنی برای آن پیش بینی می شود

سابقه فاز یک اندیشه به قبل از انقلاب بازمی گردد. این فاز از لحاظ ساختار با شهر های سنتی شباهت دارد. در حال حاضر فاز یک رسما از شهر اندیشه جدا شده و زیرمجموعه شهرداری شهریار می باشد. بنابر اکنون شهر اندیشه متشکل از ۵ فاز (فاز تا ) بوده و فاز یک جزو این شهر نمی یاشد. فازهای پنج گانه اندیشه حدودا دارای هکتار مساحت می باشد.

این فاز در قسمت شمالی فاز قرار گرفته و با جذب سرمایه در مساحتی محدود به هکتار بخش مسکونی این منطقه را را با در اختیار گرفتن امکانات رفاهی مانند فرهنگسراها  و مدارس و مراکز تجاری به محلی آرام و مناسب برای سکونت تبدیل شده است.


کمپرسور غیر صنعتی هم به کمپرسور گفته میشود که حجم مخزنی از لیتر کمتر دارد، به صورت دائمی نمیتواند کار کند. حجم بسیار زیادی از هوا را نمیتواند تولید کند. معمولا فشار هوای تولیدی این کمپرسور ها حداکثر تا بار میباشد. برق مورد نیاز این مدلها تکفاز بوده و در مدل های روغنی، بدون روغن، صدا دار و بدو صدا تقسیم بندی میشوند.

کمپرسور های صنعتی یک تعریف ساده دارند که عبارت است. از: کمپرسور ههایی که حداقل دارای مخزن لیتر به بالا هستند و توانایی تولید هوای فشرده با حجم زیادی را دارند ، کمپرسور صنعتی گفته میشود. این کمپرسور ها توانایی تولید هوای فشرده از بار تا بار را دارند.

از دیگر مزایای کمپرسورهای اسکرو می توان به لرزش و صدای کمتر نسبت به کمپرسورهای پیستونی اشاره نمود. از طرفی برخی صنایع با کمبود فضا برای تجهیزات خود روبرو هستند، از این رو اشغال فضای کمتر کمپرسورهای اسکرو نسبت به کمپرسورهای پیستونی یکی دیگر از مزایای این دستگاههای می باشد.



( اجاره ) های دیگر