خریدوفروش کمپرسور در شهر جدید اندیشه

Compressor-1
Compressor-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


لذا (همانند شهرهای سنتی) روند فزاینده اختلال در تردد خیابانهای اصلی و افزایش خطرات عبوراز آنها کاملا مشهود است.. (ظاهرا طراحان شهر تعریف خیابان اصلی و اصل تفکیک کاربری ها را در این مورد نادیده گرفته اند. خیابانهای اصلی بایستی سریعترین و آسان ترین راه برای عبور خودروها باشند. اما این خبط آنها را به نمایشگاه، پارکینگ و پیاده رو تبدیل می کند &#; البته نمایشگاه، پارکینگ و پیاده روی پر خطر و پر دردسر)

از جمله امکانات رفاهی این شهر نوپا و پر طرفدار می توان به وجود تعداد کافی مراکز درمانی شبانه روزی و داروخانه ها، مراکز تجاری، پارک ها و فضای سبز، پمپ بنزین، باشگاه های ورزشی و است.خر اشاره کرد؛ همچنین مدارس دولتی و غیرانتفاعی در مقاطع ابتدایی و متوسطه، مراکز آموزش عالی که شامل دانشگاه آزاد سماء و دانشگاه پیام نور واحد اندیشه است.، شعب بانک های دولتی، اداره پلیس و نیروی انتظامی، ایستگاه های آتش نشانی، کتابخانه های عمومی و فرهنگسرا، سالن سینما و مسجد برای پاسخگویی به نیاز ساکنین در حال ارائه خدمات هستند.

نقشه اندیشه شبیه به مثلث است.. اضلاع جنوبی و غربی آن هریک در حدود ۵ کیلومتر و ضلع شمالی &#; شرقی آن حدودا کیلومتر طول دارند. از غرب همجوار با فردیس کرج از جنوب محدود به جاده ملارد ـ شهریار و از شرق محدود به جاده شهریار ـ کرج می شود. البته قسمت هایی از شهرهای شهریار و کرج (شهرک های صدف و کوثر) در این محدوده قرار دارند، لذا گاهی تسامحا جزو اندیشه معرفی می شوند.


 نظر به اينکه امـروزه هوای فشرده به عنوان يک انرژی مقرون به صرفه از لحاظ اقـتصادی است.. اين شـرکت در جهت ارتـقاء کيفيت، به روزبودن مـحصولات و خدمات دهی سريع، تمام تلاش خود را کرده است. تا نقش موثری در صنعت ايران عزيزمان داشته باشد.امروزه این مجموعه تولیدی یکی از بزرگترین تولید کنندگان کمپرسور و مخازن تحت فشار و تجهیزات هوای فشرده  در ایران می باشد.

در این کمپرسورها انتقال انرژی به سیال به طور دائمی است.. این مسئله با توجه به نیاز شما مشخص می شود که آیا لازم است. از این نوع کمپرسور است.فاده کنید یا خیر! از این نوع کمپرسورها در فشارهایی با نرخ پایین و دبی های بالا است.فاده می شود.

از هزار سال قبل از مسیح از فشرده کردن گاز‌ها برای کارهای خود است.فاده می‌کردند. در واقع برای ذوب فلزات، از دمنده‌ها برای فشردن گاز و دمیدن به آتش بهره می‌برند و در سال فرانکلین برای کاهش دما جسم از الکل و دمنده است.فاده کرد.



( خریدوفروش ) های دیگر