اجاره کمپرسور در شهرک صنعتی قرچک

Compressor-1
Compressor-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


وی در این بازدید به اتفاق مدیریت شهرک صنعتی قرچک مهندس حامد افشارنادری از روند است.قرار و تولید چندین واحد صنعتی شهرک در زمینه تولید پارچه رمبلی (شرکت اویاز) و شرکت قهوه اخوان و شرکت بسته بندی محصولات غذایی افق دریا ثمین بازدید کرد


بر اساس دسته‌بندی مرحله‌ای این کمپرسور‌ ها به دو دسته کمپرسور‌ های تک‌مرحله‌ای و کمپرسور‌ های چندمرحله‌ای تقسیم‌بندی می‌شوند. از کمپرسور‌ های چند مرحله‌ای برای مواقعی که دارای حجم زیاد گاز با فشار بالا هستیم است.فاده می‌شود. برای است.فاده از کمپرسور‌های چند مرحله نکاتی که در زیر بیان شده است. را مطالعه کنید.

این نوع کمپرسور اسکرو همان‌طور که از نامش پیداست کاملاً خشک بوده (oil free) و هیچ روغنی در آن وجود ندارد. این نوع کمپرسور اسکرو به دلیل اینکه فاقد روغن می‌باشد در صنایع دارویی و غذایی کاربرد فراوانی دارد. این مدل از کمپرسورهای اسکرو نمی‌توانند دور بالا را تحمل کند و همچنین توانایی کار در دماهای بالا را ندارد. حداکثر نسبت فشار آن می‌باشد، یعنی فشار هوای خروجی برابر فشار هوای ورودی کمپرسور افزایش فشار می‌یابد.

کمپرسور های صنعتی یک تعریف ساده دارند که عبارت است. از: کمپرسور ههایی که حداقل دارای مخزن لیتر به بالا هستند و توانایی تولید هوای فشرده با حجم زیادی را دارند ، کمپرسور صنعتی گفته میشود. این کمپرسور ها توانایی تولید هوای فشرده از بار تا بار را دارند.



( اجاره ) های دیگر