خریدوفروش کمپرسور در شهرک صنعتی قرچک

Compressor-1
Compressor-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


وی در این بازدید به اتفاق مدیریت شهرک صنعتی قرچک مهندس حامد افشارنادری از روند است.قرار و تولید چندین واحد صنعتی شهرک در زمینه تولید پارچه رمبلی (شرکت اویاز) و شرکت قهوه اخوان و شرکت بسته بندی محصولات غذایی افق دریا ثمین بازدید کرد


استهلاک پایین قطعات یکی از عوامل مهم در کمپرسورها می باشد. کمپرسورهای اسکرو که برای ظرفیت لیتر تولید شده اند میتوانند هزینه نگهداری بسیار پایینتری نسبت به کمپرسورهای پیستونی داشته باشند. در کمپرسور اسکرو فن های خنک کننده تعبیه شده است.. وجود این فن ها قابلیت کارکرد مداوم را برای این دستگاهها را پدید آورده است.، بنابراین از کمپرسور اسکرو میتوان به صورت مداوم و بدون آنکه نیازی به خاموش کردن دستگاه باشد است.فاده نمود.

این مدل از کمپرسور اسکرو می‌تواند دور بالایی را تحمل کند و کارایی خیلی بیشتری در مقایسه با مدل کمپرسوراسکرو بدون روغن دارد و اکثراً فشار ۸ بار را دارند یعنی فشار هوای خروجی ۸ برابر فشار هوای ورودی است. ولی گاهی این نوع کمپرسورها را تا فشار بار نیز می‌رسانند.

ابتدا از آمونیاک برای کاهش دمای جسم است.فاده می‌شد و در اواسط قرن نوزدهم، وسیله شبیه به سیکل‌های تبرید اختراع شد که در آن مایع با گرفتن گرما تبدیل به گاز می‌شد و در ادامه فشرده‌سازی گاز توسط کمپرسور انجام شده و در یک کندانسور دمای آن کاهش می‌یافت و مجدد تبدیل به مایع می‌شد.



( خریدوفروش ) های دیگر