فروش کمپرسور در شهرک صنعتی قرچک

Compressor-1
Compressor-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


وی در این بازدید به اتفاق مدیریت شهرک صنعتی قرچک مهندس حامد افشارنادری از روند است.قرار و تولید چندین واحد صنعتی شهرک در زمینه تولید پارچه رمبلی (شرکت اویاز) و شرکت قهوه اخوان و شرکت بسته بندی محصولات غذایی افق دریا ثمین بازدید کرد


از رادیاتور برای خنک کاری هوا و روغن‌کاری است.فاده می‌شود. در رادیاتور طبق نظریه جنبش مولکولی، دمای هوای فشرده و روغن است.فاده شده افزایش می‌یابد. لازم به ذکر است. که دو عمل روغن‌کاری و خنکاری بدون وجود وقفه و باهم انجام می‌شود.

بعد از روشن شدن کمپرسور هوای مکیده شده محیط از فیلتر این دستگاه عبور کرده و سپس وارد قسمت هواساز می گردد. در این قسمت دو روتور مارپیچی بصورت نر و ماده قرار گرفته است. که با فاصله بسیار کم و به صورت متناوب در حال دوران می باشند. پس از انکه هوا از طریق فیلتر وارد این بخش شد، بین دو ماپیچ به دام افتاده و به علت کاهش حجم پیوسته  انرژی جنبشی مولکول های هوا بالا میرود و بدین ترتیب فشرده سازی هوا صورت می پذیرد. هوای فشرده شده از انتهای مارپیچ ها خارج و بعد از فیلتر شدن روغن در مخزن هایی که برای ذخیره تعبیه شده است. دخیره سازی می شود.

یکی از عمده مزایای کمپرسورهای اسکرو نسبت به مدل های پیستونی مصرف پایین انرژی این تجهیزات می باشد و در حدود الی درصد می توان با کمک کمپرسورهای اسکرو در انرژی صرفه جویی نمود و همین امر برای کارخانجات و صنایعی که میزان است.فاده آنها از کمپرسور زیاد است. چشمگیر و حائز اهمیت می باشد.



( فروش ) های دیگر