خریدوفروش کمپرسور در شهرک صنعتی پرند

Compressor-1
Compressor-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهرک صنعتی پرند در کیلومتری جنوب غربی تهران و در زمینی به مساحت هکتار. این شهرک صنعتی در سال افتتاح و راه اندازی شد.این شهرک صنعتی با توجه به موقعیت جغرافیایی خاص خود توانسته است. با امکاناتی که دارد توجه بسیاری از فعالان عرصه صنعتی را به خود جلب کند.

شهرک صنعتی پرند، در ۵ کیلومتری جنوب غرب تهران و در زمینی به وسعت ۵۸ هکتار؛ در سال ۸ افتتحاح و راه اندازی شد.این شهرک صنعتی به دلیل موقعیت خاص جغرافیایی توانسته با امکاناتی که دارد نظر بسیاری از فعالان حوزه صنعتی را به خود جلب نماید.

کارخانه صبا باتری- جاده رباط کریم &#; شهرک صنعتی سیمین دشت &#; شهرک صنعتی صفا دشت &#; و مناطق دیگر فعالیت نموده و در حد ممکن خریداران و درخواست کنندگان کارخانجات را همراهی نموده و بالاترین کمک ها از بابت مشاوره را به ایشان ارائه می نماید.


وجود روغن باعث افزایش دوام و است.حکام کمپرسور می‌شود. البته است.فاده از روغن نامناسب در کار کمپرسور اختلال ایجاد می‌کند. پیستون در درون سیلندر محرک است. و انتقال نیرو را به وسیله شاتون انجام می‌دهد. نیرو به وسیله میل لنگ به پیستون رانده می‌شود. این میل لنگ از آلومینیوم ساخته شده و اولین بخش موتور است. که به حرکت درآمده و باعث تولید انرژی می‌شود.

کمپرسورها را بر اساس معیار های مختلف به دسته بندی های متفاوتی تقسیم بندی می کنند اما ما امروز می خواهیم، کمپرسورها را بر اساس انتقال انرژی از کمپرسور به سیال تقسیم بندی کنیم. بر اساس معیار انتخابی ما کمپروسور ها به دو نوع زیر تقسیم بندی می شوند:

یکی از عمده مزایای کمپرسورهای اسکرو نسبت به مدل های پیستونی مصرف پایین انرژی این تجهیزات می باشد و در حدود الی درصد می توان با کمک کمپرسورهای اسکرو در انرژی صرفه جویی نمود و همین امر برای کارخانجات و صنایعی که میزان است.فاده آنها از کمپرسور زیاد است. چشمگیر و حائز اهمیت می باشد.



( خریدوفروش ) های دیگر