فروش کمپرسور در شهرک صنعتی پرند

Compressor-1
Compressor-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


و همچنین فروش کارگاه کارخانه و زمین های صنعتی در این شهرک راه اندازی نمود  و تاثیر مثبتی درارتقا کیفی معاملات کارخانجات در این شهرک نمود موارد متعددیاز جمله خرید کارخانجات برای سرمایه گذاران .و خرید انبار برای تجار محترم و همچنین مشاوره در زمینه سرمایه گذاری و ساخت پروژه های صنعتی را درکارنامه خود دارد.

از اصناف مستقر در این شهرک می توان به خودروسازی، قطعه سازی برق و الکترونیک، صنایع فلزی، صنایع چوبی و خدمات اشاره کرد. همچنین برخی از شرکت های بزرگ فعال در این شهرک عبارتند از: پانل تونیکس ، فراسو ، کمپارس ، سبلان و&#; اشتراک کرد.

شهرک صنعتی پرند در کیلومتری جنوب غربی تهران و در زمینی به مساحت هکتار. این شهرک صنعتی در سال افتتاح و راه اندازی شد.این شهرک صنعتی با توجه به موقعیت جغرافیایی خاص خود توانسته است. با امکاناتی که دارد توجه بسیاری از فعالان عرصه صنعتی را به خود جلب کند.


ابتدا از آمونیاک برای کاهش دمای جسم است.فاده می‌شد و در اواسط قرن نوزدهم، وسیله شبیه به سیکل‌های تبرید اختراع شد که در آن مایع با گرفتن گرما تبدیل به گاز می‌شد و در ادامه فشرده‌سازی گاز توسط کمپرسور انجام شده و در یک کندانسور دمای آن کاهش می‌یافت و مجدد تبدیل به مایع می‌شد.

در این کمپرسورها انتقال انرژی به سیال به طور دائمی است.. این مسئله با توجه به نیاز شما مشخص می شود که آیا لازم است. از این نوع کمپرسور است.فاده کنید یا خیر! از این نوع کمپرسورها در فشارهایی با نرخ پایین و دبی های بالا است.فاده می شود.

بر اساس دسته‌بندی مرحله‌ای این کمپرسور‌ ها به دو دسته کمپرسور‌ های تک‌مرحله‌ای و کمپرسور‌ های چندمرحله‌ای تقسیم‌بندی می‌شوند. از کمپرسور‌ های چند مرحله‌ای برای مواقعی که دارای حجم زیاد گاز با فشار بالا هستیم است.فاده می‌شود. برای است.فاده از کمپرسور‌های چند مرحله نکاتی که در زیر بیان شده است. را مطالعه کنید.



( فروش ) های دیگر