خریدوفروش کمپرسور در فیروزکوه

Compressor-1
Compressor-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


برای رسیدن به این غار، یک پیاده‌روی یک ساعت و نیمه در پیش دارید. حدود ساعت باید در روستای هرانده و از میان باغ‌ها و زمین‌های سرسبز عبور کنید تا به دامنه کوهی برسید که غار بورنیک بالای آن قرار دارد. برای رسیدن به غار، نیم ساعت دیگر در کنار رودخانه طی می‌کنید تا به مقصد برسید.

پرورش آبزیان: در زمینه پرورش آبزیان است.خر پرورش ماهی با تولید ۸ تن در سال بیش از ۵٪ تولید ماهیان سردابی است.ان را به خود اختصاص می‌دهد. ضمناً ایجاد اولین مجتمع شیلاتی کشور در این شهرستان در زمینی به وسعت هکتار توسط اداره کل شیلات است.ان در دست مطالعه‌است که به زودی عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد. مجتمع مذکور در مزرعه پرورش ماهی قزل آلا به صورت مداربسته با تولید سالانه تن و اشتغال زایی حدود نفر، در کاهش میزان بیکاری در شهرستان تأثیر قابل ملاحظه‌ای خواهد داشت. شایان ذکر است. دمای مناسب آب در شهرستان فیروزکوه ( درجه سانتیگراد) مناسبترین دما برای پرورش آبزیان است..

اگر می‌خواهید در میان تمام جاذبه‌های طبیعی فیروزکوه و تهران،‌ جایی را انتخاب کنید که طبیعت بکر و کوچه‌باغ‌های آرام و زیبا داشته باشد، روستای سیمین دشت برای شما بهترین انتخاب است.. اولین نکته درباره این روستا این است. که در منطقه‌ای کوهستانی قرار گرفته است.. ارتفاع کوه‌هایی که این روستا را احاطه کرده‌اند، گاهی تا متر نیز می‌رسند.


کمپرسور غیر صنعتی هم به کمپرسور گفته میشود که حجم مخزنی از لیتر کمتر دارد، به صورت دائمی نمیتواند کار کند. حجم بسیار زیادی از هوا را نمیتواند تولید کند. معمولا فشار هوای تولیدی این کمپرسور ها حداکثر تا بار میباشد. برق مورد نیاز این مدلها تکفاز بوده و در مدل های روغنی، بدون روغن، صدا دار و بدو صدا تقسیم بندی میشوند.

انتقال انرژی بصورت متناوب از این نوع کمپرسور به سیال صورت می گیرد! قدرت تراکم این نوع کمپرسور از نوع دیگر یعنی دینامیک بیشتر است.. نیرو و انرژی لازم برای حرکت و کار این نوع از این کمپرسورها توسط موتور الکتریکی یا موتور دیزلی تامین می شود.

از کاربرد کمپرسور صنعتی این است. که پس از مدتی که بکار گرفته می شود، داغ می کند و باید توسط سیستم خنک کننده، سرد شود. در صورت عدم سرد شدن دستگاه، ما شاهد کاهش عملکرد دستگاه و وجود مشکلات فراوانی در آن خواهیم شد. اگر می خواهید که دستگاه درست کار کند، باید توجه ویژه ای به این بخش داشته باشید.



( خریدوفروش ) های دیگر