اجاره کمپرسور در قرچک

Compressor-1
Compressor-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


آب و هوا و ترافیک قرچک تهران، تفاوت چندانی با خود شهر تهران ندارد. البته به دلیل اینکه قرچک، در خارج از بافت پایتخت واقع شده است.، از لحاظ کیفیت آب و هوا کمی بهتر از شهر تهران است.. آب و هوای شهر قرچک، بیابانی و خشک است. و به همین دلیل در فصل های گرم سال، گرمای شدیدتری نسبت به تهران دارد. همچنین، در روزهای سرد سال، سرمای قرچک، خشک و است.خوان سوز است.! 

به لطف زحمات شهرداری قرچک و ساخت خیابان ها و بلوارهای عریض در معابر اصلی شهر، ترافیک قرچک مطلوب است.. اگرچه باز هم در ساعاتی از روز، به خصوص ساعات اولیه صبح، نزدیک غروب و ساعات پرتردد شاهد ترافیک در محله های مختلف قرچک خواهید بود.

قدمت قرچک با است.ناد به‌ تپه‌های باستانی فردیس و کوره پزخانه‌ی موجود در اطراف این شهرستان به شش هزار سال قبل از میلاد تخمین زده می‌شود. در کیلومتری قرچک در روستای پردیس آثاری از عصر آهن کشف شده است.. تپه‌ای شش هزار ساله که مامن ساخت‌ ابزارهای متمدن و زندگی گروهی بوده است.. سفال‌های زیبا در کنار کوره‌های تولید سفال، چرخ سفالگری که با شاخ حیوانات ساخته شده و گورستان عصر آهن در این تپه به چشم می‌خورد. این تپه جز آثار به ثبت رسیده ملی نیز می‌باشد. تپه میل پوئینک در روستای پوئینک قرچک نیز به ثبت فهرست آثار ملی رسیده و قدمت آن به دوران سلجوقیان باز می‌گردد.


استهلاک پایین قطعات یکی از عوامل مهم در کمپرسورها می باشد. کمپرسورهای اسکرو که برای ظرفیت لیتر تولید شده اند میتوانند هزینه نگهداری بسیار پایینتری نسبت به کمپرسورهای پیستونی داشته باشند. در کمپرسور اسکرو فن های خنک کننده تعبیه شده است.. وجود این فن ها قابلیت کارکرد مداوم را برای این دستگاهها را پدید آورده است.، بنابراین از کمپرسور اسکرو میتوان به صورت مداوم و بدون آنکه نیازی به خاموش کردن دستگاه باشد است.فاده نمود.

ابتدا از آمونیاک برای کاهش دمای جسم است.فاده می‌شد و در اواسط قرن نوزدهم، وسیله شبیه به سیکل‌های تبرید اختراع شد که در آن مایع با گرفتن گرما تبدیل به گاز می‌شد و در ادامه فشرده‌سازی گاز توسط کمپرسور انجام شده و در یک کندانسور دمای آن کاهش می‌یافت و مجدد تبدیل به مایع می‌شد.

از کمپرسورها برای فشرده‌کردن گازها است.فاده می‌شود. در حقیقت کمپرسورها با صرف انرژی مکانیکی که که با بکارگیری موتورهای الکتریکی، دیزل و یا بنزینی، سیال را با سرعت به درون خود مکیده، آن را فشرده می‌کنند. در اثر این عملیات، دمای گازی که فشرده می‌شود نیز افزایش می‌یابد. معمولاً گاز پرفشار خروجی از کمپرسورها را از یک سیستم خنک‌کننده عبور می‌دهند تا دمای گاز کاهش یابد. انواع گوناگونی از کمپرسور وجود دارد که برای مصارف صنعتی و عمومی طراحی شده‌اند. کمپرسور هوا گونه ای از کمپرسورها می‌باشد. با افزایش هوای فشرده در مخازن این تجهیزات فشار هوا نیز افزایش می یابد. افزایش هوای فشرده داخل مخزن تا حد مجاز ادامه پیدا میکند و سپس دستگاه خاموش شده و هوای فشرده تا زمان است.فاده در مخزن نگهداری می‌کند.



( اجاره ) های دیگر