خریدوفروش کمپرسور در قرچک

Compressor-1
Compressor-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


دلیل اصلی شکل‌گیری قرچک، کوره پزی‌های آن است.. قرچک در سال ۵۵ به شهر تبدیل شد که علت اصلی توسعه آن، وجود کوره‌پزخانه‌های زیادی بود که در این منطقه وجود دارد. قرچک به دلیل خاک مرغوب همیشه مورد توجه صنعت تولید آجر و سفال بوده و به دلیل حفاری‌های انجام شده به همین منظور در شمال این شهر چاله‌های عظیمی وجود دارد.

آب و هوا و ترافیک قرچک تهران، تفاوت چندانی با خود شهر تهران ندارد. البته به دلیل اینکه قرچک، در خارج از بافت پایتخت واقع شده است.، از لحاظ کیفیت آب و هوا کمی بهتر از شهر تهران است.. آب و هوای شهر قرچک، بیابانی و خشک است. و به همین دلیل در فصل های گرم سال، گرمای شدیدتری نسبت به تهران دارد. همچنین، در روزهای سرد سال، سرمای قرچک، خشک و است.خوان سوز است.! 

آثار تاریخی قرچک به‌ این تپه‌ها و کوره پزخانه‌ها محدود نمی‌شود و پل قدیمی ‌باقرآباد نیز یکی از آثار تاریخی این شهرستان است.. این پل که بر روی رودخانه جاجرود قرار دارد، هدایت کانال خشتی آب را‌ عهده‌دار است. و زمین‌های کشاورزی منطقه را سیراب می‌کند. پلی آجری با دهانه قوسی به طول ۵ متر که در اواخر قاجار ساخته شده و به مدت یک قرن مسیر دسترسی ورامینی‌ها به تهران بوده‌ است.. این پل در سال شاهد به خاک و خون کشیدن مردمی ‌کفن پوش در قیام ۵ خرداد به جهت حمایت از آیت الله خمینی (ره) و دفاع از مرجعیت شیعه نیز بوده است..


کمپرسور اسکرو در دسته تجهیزاتی قرار دارد که خرید آنها نیاز به مشاوره دارد و قبل از خرید کمپرسور هوا باید مشاوره ای را از فروشنده دریافت نمایید. برای دریافت مشاوره قبل از خرید میتوانید با کارشناسان فروش شرکت آذران پیشرو صنعت تماس حاصل کرده تا نسبت به نیاز شما بهترین نوع کمپرسور را معرفی کنند.

کمپرسورها را بر اساس معیار های مختلف به دسته بندی های متفاوتی تقسیم بندی می کنند اما ما امروز می خواهیم، کمپرسورها را بر اساس انتقال انرژی از کمپرسور به سیال تقسیم بندی کنیم. بر اساس معیار انتخابی ما کمپروسور ها به دو نوع زیر تقسیم بندی می شوند:

یکی از عمده مزایای کمپرسورهای اسکرو نسبت به مدل های پیستونی مصرف پایین انرژی این تجهیزات می باشد و در حدود الی درصد می توان با کمک کمپرسورهای اسکرو در انرژی صرفه جویی نمود و همین امر برای کارخانجات و صنایعی که میزان است.فاده آنها از کمپرسور زیاد است. چشمگیر و حائز اهمیت می باشد.



( خریدوفروش ) های دیگر