فروش کمپرسور در قرچک

Compressor-1
Compressor-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


بهترین محله هایی که در شهر قرچک تهران واقع شده اند، محله کارگر و محله طلائیه هستند که از لحاظ امکانات مختلف، فول و کامل هستند. باشگاه های ورزشی، پارک های مختلف و امکانات رفاهی مانند فروشگاه ها و مراکز خرید و غیره همگی در قرچک وجود دارند. 

پل معروفی در منطقه باقرآباد این شهر نیز وجود دارد که به دلیل کشته شدن تعدادی که با قصد اعتراض به بازداشت روح‌الله خمینی در روز ۵ خرداد ورامین و پیشوا را ترک گفته و به سمت تهران عزیمت داشته و از روی این پل افتاده و پراکنده شدند، این پل به پل ۵ خرداد معروف است.. ساخت این پل قدیمی آجری به دوره پهلوی اول بازمی‌گردد. در قرچک یک قنات از شمال تا جنوب این شهر وجود داشته که به قنات ولی آباد معروف است. و خیابان ولی آباد در کنار آن شکل گرفته که امروزه جز در کنار خط آهن و به دلیل ایجاد مشکل اثری از آن نیست. خط آهن سراسری (تهران، مشهد) جنوب این شهر را به صورت کلی طی می‌کند و مانع پیشروی این شهر به سمت جنوب شده‌ است..

دلیل اصلی شکل‌گیری قرچک، کوره پزی‌های آن است.. قرچک در سال ۵۵ به شهر تبدیل شد که علت اصلی توسعه آن، وجود کوره‌پزخانه‌های زیادی بود که در این منطقه وجود دارد. قرچک به دلیل خاک مرغوب همیشه مورد توجه صنعت تولید آجر و سفال بوده و به دلیل حفاری‌های انجام شده به همین منظور در شمال این شهر چاله‌های عظیمی وجود دارد.


بر اساس دسته‌بندی مرحله‌ای این کمپرسور‌ ها به دو دسته کمپرسور‌ های تک‌مرحله‌ای و کمپرسور‌ های چندمرحله‌ای تقسیم‌بندی می‌شوند. از کمپرسور‌ های چند مرحله‌ای برای مواقعی که دارای حجم زیاد گاز با فشار بالا هستیم است.فاده می‌شود. برای است.فاده از کمپرسور‌های چند مرحله نکاتی که در زیر بیان شده است. را مطالعه کنید.

این نوع کمپرسور اسکرو همان‌طور که از نامش پیداست کاملاً خشک بوده (oil free) و هیچ روغنی در آن وجود ندارد. این نوع کمپرسور اسکرو به دلیل اینکه فاقد روغن می‌باشد در صنایع دارویی و غذایی کاربرد فراوانی دارد. این مدل از کمپرسورهای اسکرو نمی‌توانند دور بالا را تحمل کند و همچنین توانایی کار در دماهای بالا را ندارد. حداکثر نسبت فشار آن می‌باشد، یعنی فشار هوای خروجی برابر فشار هوای ورودی کمپرسور افزایش فشار می‌یابد.

وجود روغن باعث افزایش دوام و است.حکام کمپرسور می‌شود. البته است.فاده از روغن نامناسب در کار کمپرسور اختلال ایجاد می‌کند. پیستون در درون سیلندر محرک است. و انتقال نیرو را به وسیله شاتون انجام می‌دهد. نیرو به وسیله میل لنگ به پیستون رانده می‌شود. این میل لنگ از آلومینیوم ساخته شده و اولین بخش موتور است. که به حرکت درآمده و باعث تولید انرژی می‌شود.



( فروش ) های دیگر