اجاره کمپرسور در ناحیه صنعتی آیینه ورزان

Compressor-1
Compressor-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر


وجود روغن باعث افزایش دوام و است.حکام کمپرسور می‌شود. البته است.فاده از روغن نامناسب در کار کمپرسور اختلال ایجاد می‌کند. پیستون در درون سیلندر محرک است. و انتقال نیرو را به وسیله شاتون انجام می‌دهد. نیرو به وسیله میل لنگ به پیستون رانده می‌شود. این میل لنگ از آلومینیوم ساخته شده و اولین بخش موتور است. که به حرکت درآمده و باعث تولید انرژی می‌شود.

از رادیاتور برای خنک کاری هوا و روغن‌کاری است.فاده می‌شود. در رادیاتور طبق نظریه جنبش مولکولی، دمای هوای فشرده و روغن است.فاده شده افزایش می‌یابد. لازم به ذکر است. که دو عمل روغن‌کاری و خنکاری بدون وجود وقفه و باهم انجام می‌شود.

تامین قطعات و تجهیزات مجموعه مستوفی علاوه بر تولید و راه اندازی و نصب و مشاوره در ارتباط با انواع کمپرسور، توانایی تامین کلیه ی قطعات و تجهیزات جانبی کمپرسورها را نیز دارا میباشد. جهت سفارش و یا مشاوره قطعه موردنظر میتوانید با واحد فروش تماس حاصل نمایید. شماره تماس‌های شرکت :



( اجاره ) های دیگر