اجاره کمپرسور در ناحیه صنعتی آیینه ورزان

Compressor-1
Compressor-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر


بعد از روشن شدن کمپرسور هوای مکیده شده محیط از فیلتر این دستگاه عبور کرده و سپس وارد قسمت هواساز می گردد. در این قسمت دو روتور مارپیچی بصورت نر و ماده قرار گرفته است. که با فاصله بسیار کم و به صورت متناوب در حال دوران می باشند. پس از انکه هوا از طریق فیلتر وارد این بخش شد، بین دو ماپیچ به دام افتاده و به علت کاهش حجم پیوسته  انرژی جنبشی مولکول های هوا بالا میرود و بدین ترتیب فشرده سازی هوا صورت می پذیرد. هوای فشرده شده از انتهای مارپیچ ها خارج و بعد از فیلتر شدن روغن در مخزن هایی که برای ذخیره تعبیه شده است. دخیره سازی می شود.

بررسی های اولیه و ضروری برای خرید کمپرسور اسکرو ضروری است. زیرا این نوع پمپ باد هوا توسط برند ها و در مدل های زیادی تولید شده است. که هر یک از کیفیت متفاوتی برخوردار هستند. یک خریدار بخصوص افرادی که تجربه اولین خرید را دارند قدرت تشخیص اینکه کدام یک از برندهای کمپرسور اسکرو میتواند نسبت به فضا مناسب باشد و همچنین کیفیت بالاتری دارد را ندارند که در این صورت باید به دنبال فروشنده معتبر کمپرسور باد باشید.

بر اساس دسته‌بندی مرحله‌ای این کمپرسور‌ ها به دو دسته کمپرسور‌ های تک‌مرحله‌ای و کمپرسور‌ های چندمرحله‌ای تقسیم‌بندی می‌شوند. از کمپرسور‌ های چند مرحله‌ای برای مواقعی که دارای حجم زیاد گاز با فشار بالا هستیم است.فاده می‌شود. برای است.فاده از کمپرسور‌های چند مرحله نکاتی که در زیر بیان شده است. را مطالعه کنید.



( اجاره ) های دیگر