خریدوفروش کمپرسور در ناحیه صنعتی آیینه ورزان

Compressor-1
Compressor-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر


از کمپرسورهای اسکرو بیشتر در کارخانجاتی که به هوای فشرده بالاتر از لیتر در دقیقه نیاز باشد است.فاده می شود. عملیات فشرده سازی هوا توسط چرخش روتور مارپیچی صورت می پذیرد. از اجزای تشکیل دهنده کمپرسور اسکرو می توان به سیستم هواساز، تابلو برق، الکتروموتور، رادیاتور، مخزن و شیرهای ورودی و خروجی اشاره نمود. این نوع کمپرسورها توانایی تولید فشار هوایی بین تا بار را دارند.

استهلاک پایین قطعات یکی از عوامل مهم در کمپرسورها می باشد. کمپرسورهای اسکرو که برای ظرفیت لیتر تولید شده اند میتوانند هزینه نگهداری بسیار پایینتری نسبت به کمپرسورهای پیستونی داشته باشند. در کمپرسور اسکرو فن های خنک کننده تعبیه شده است.. وجود این فن ها قابلیت کارکرد مداوم را برای این دستگاهها را پدید آورده است.، بنابراین از کمپرسور اسکرو میتوان به صورت مداوم و بدون آنکه نیازی به خاموش کردن دستگاه باشد است.فاده نمود.

کمپرسور های صنعتی یک تعریف ساده دارند که عبارت است. از: کمپرسور ههایی که حداقل دارای مخزن لیتر به بالا هستند و توانایی تولید هوای فشرده با حجم زیادی را دارند ، کمپرسور صنعتی گفته میشود. این کمپرسور ها توانایی تولید هوای فشرده از بار تا بار را دارند.



( خریدوفروش ) های دیگر