فروش کمپرسور در ناحیه صنعتی آیینه ورزان

Compressor-1
Compressor-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر


از هزار سال قبل از مسیح از فشرده کردن گاز‌ها برای کارهای خود است.فاده می‌کردند. در واقع برای ذوب فلزات، از دمنده‌ها برای فشردن گاز و دمیدن به آتش بهره می‌برند و در سال فرانکلین برای کاهش دما جسم از الکل و دمنده است.فاده کرد.

بر اساس دسته‌بندی مرحله‌ای این کمپرسور‌ ها به دو دسته کمپرسور‌ های تک‌مرحله‌ای و کمپرسور‌ های چندمرحله‌ای تقسیم‌بندی می‌شوند. از کمپرسور‌ های چند مرحله‌ای برای مواقعی که دارای حجم زیاد گاز با فشار بالا هستیم است.فاده می‌شود. برای است.فاده از کمپرسور‌های چند مرحله نکاتی که در زیر بیان شده است. را مطالعه کنید.

انتقال انرژی بصورت متناوب از این نوع کمپرسور به سیال صورت می گیرد! قدرت تراکم این نوع کمپرسور از نوع دیگر یعنی دینامیک بیشتر است.. نیرو و انرژی لازم برای حرکت و کار این نوع از این کمپرسورها توسط موتور الکتریکی یا موتور دیزلی تامین می شود.



( فروش ) های دیگر