اجاره کمپرسور در ورامین

Compressor-1
Compressor-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


نکته ی مهمی که در رابطه با این بنا وجود دارد‌، نوع معماری و ساخت قلعه ایرج است.. در طراحی قلعه به این موضوع توجه شده که با نفوذ دشمن، متوجه حضور سربازان در قلعه نخواهند شد و این به لحاظ امنیتی برای سربازان بسیار مفید بوده است.. قلعه ایرج در حدود . متر دارد و در مساحتی بالغ بر هکتار بنا شده است.. علت نامگذاری این بنا، انتساب بنا به ایرج فرزند فریدون در شاهنامه فردوسی می‌باشد.

سبک معماری برج علاءالدین بسیار خاص و زیبا است. و بنای اصلی بسیار مشابه گنبد کاووس می‌باشد. برج در حدود متر ارتفاع دارد و از دو قسمت اصلی (بدنه‌ای مدور با بلندای متر) و گنبدی با ارتفاع ۵ متر  که بر روی بدنه قرار می‌گیرد، به‌وجود آمده است..

کمی بعد وارد دشت ورامین شدیم در هر قدم نهر آبی بود که از کوهستان سرازیر می‌شد به مزارع سبز و خرمی برخوردیم. زارعین در مزارع مشغول کار بودند ما به تماشای یک قرقی مشغول شدیم که در هوا پرواز می‌کرد و ناگهان به زمین فرود آمد و مرغی را شکار کرد. دشت مانند تابلوی دورنمایی است. که گویی به دست نقاشان ژاپنی با نقش‌های ته طلایی مطلوبی در زمینه سیاه ساخته شده‌است، از دور دهکده‌ای دیده می‌شود که در دامنه کوه واقع است. و از تابش اشعه خورشید منظره خاصی دارد…


از کمپرسور‌ها برای صنایع و مصارف خانگی است.فاده می‌شود برای مثال در باد کردن لاستیک‌ها، ساخت یخچال‌ها و… ردپای کمپرسور به چشم می‌خورد. همچنین در وسایل نقلیه نیز از کمپرسور ها برای فشرده‌سازی هوای ورودی به سیلندر است.فاده می‌شود؛ و جالب است. بدانید که در موتور‌های جت از نوع مخصوصی از کمپرسور‌ ها بهره می‌گیرند.

از هزار سال قبل از مسیح از فشرده کردن گاز‌ها برای کارهای خود است.فاده می‌کردند. در واقع برای ذوب فلزات، از دمنده‌ها برای فشردن گاز و دمیدن به آتش بهره می‌برند و در سال فرانکلین برای کاهش دما جسم از الکل و دمنده است.فاده کرد.

تامین قطعات و تجهیزات مجموعه مستوفی علاوه بر تولید و راه اندازی و نصب و مشاوره در ارتباط با انواع کمپرسور، توانایی تامین کلیه ی قطعات و تجهیزات جانبی کمپرسورها را نیز دارا میباشد. جهت سفارش و یا مشاوره قطعه موردنظر میتوانید با واحد فروش تماس حاصل نمایید. شماره تماس‌های شرکت :



( اجاره ) های دیگر