خریدوفروش کمپرسور در پردیس

Compressor-1
Compressor-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهر پردیس با توجه به نوساز بودن و تاریخچۀ کوتاهش، هنوز راه زیادی‌ رو برای پیشرفت و رسیدن به ایده‌آل‌ترین حالت خودش در بین مناطق مسکونی، طی نکرده. اما دارای موقعیت‌ها و ویژگی‌هایی است. که همگان‌ رو مطمئن کرده آینده‌ی درخشانی، منتظر شهر پردیس تهرانه.

«محسن منصوری» است.اندار سابق تهران و معاون فعلی اجرایی رئیس جمهور در خصوص مترو پردیس می‌گوید: پروژه مترو سنگین نزدیک به هزار میلیارد تومان اعتبار لازم دارد، هنوز این پروژه را آغاز نکرده ایم و تاکید داریم، که ابتدا پروژه‌های نیمه تمام را تکمیل کنیم، اگر برای پردیس سرمایه گذار بیاید، کار شروع می‌شود، اما با اعتبارات دولتی فعلاً توان آغاز مترو پردیس را نداریم.

فرمانداری شهر پردیس، ادارۀ مخابرات، ادارۀ گاز، ثبت اسناد و املاک، ادارۀ پست، کمیته امداد، ادارۀ فنی و حرفه‌ای، شورای اسلامی، ادارۀ کتابخانه‌های عمومی، بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس، ادارۀ تعاون و کار و رفاه اجتماعی، ادارۀ فرهنگ و ارشاد، ادارۀ منابع طبیعی، ادارۀ امور مالیاتی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، ادارۀ صنعت و معدن و تجارت، سازمان حمل نقل، پارک فناوری پردیس، آموزش و پرورش، دانشگاه پبام نور، دانشگاه آزاد، پلیس راهور، کلانتری، ادارۀ ورزش و جوانان، دادگستری و...


سلام دوست عزیز.بستگی به نوع کاری داره که میخواین انجام بدین.کمپرسور های بدون روغن نیازی به نگهداری خاصی نداره و لی کمپرسور های روغنی رو باید به صورت مرتب روغن تعویض بشه تا دچار مشکل نشید.میتونید به سایت فروشگاه ایران کمپرسور مراجعه کید و اطلاعات کاملی درباره انواع کمپرسور باد نوشته

شرکت هوا صنعت مستوفی در سال فعالیت رسمی خود را با داشتن نیروهای مهندسی مجرب صنعت هوای فشرده کشور ، آغاز نموده و با به‌ کارگیری پرسنل متخصص و مجرب و بهره‌گیری از تکنولوژی‌های پیشرفته و مدرن در امورطراحی ، ساخت ، نصب ، راه‌اندازی و خدمات پس از فروش به‌ موقع ، توانسته است. با ارائه کیفیت مطلوب در محصولات تولیدی خود ، سهم موثری در پیشبرد اهداف صنایع کشور ایفا نماید. این شرکت، گسـترة فعالیت‌های خود را از کمپرسور‌های صنعتی نوع اسـکرو تا کمپرسور‌های نوع معدنی و توربینی در پروژه‌ها و صنایع مختلفی همچون معادن ، فولاد ، نساجی ، چاپ ، غذایی ، کشاورزی ، دارویی ، سیمان ، چینی ، شیشه ، خودرو و... ارائه می‌نماید.

وجود روغن باعث افزایش دوام و است.حکام کمپرسور می‌شود. البته است.فاده از روغن نامناسب در کار کمپرسور اختلال ایجاد می‌کند. پیستون در درون سیلندر محرک است. و انتقال نیرو را به وسیله شاتون انجام می‌دهد. نیرو به وسیله میل لنگ به پیستون رانده می‌شود. این میل لنگ از آلومینیوم ساخته شده و اولین بخش موتور است. که به حرکت درآمده و باعث تولید انرژی می‌شود.



( خریدوفروش ) های دیگر