این شهر دارای فاز دارای سکونت بوده و فاز این شهر را برای طرح مسکن ملی در نظر گرفته اند.فازهای و این شهر اکثراً پروژههای شخصیساز و ویلایی بوده و فاز نیز تعداد بسیار زیادی از پروژههای باغ ویلا را در خود جا دادهاست. فاز ۵ که بخاطر قرار گرفتن برج های مسکونی ۵طبقه بنام و مشهور(کوزو) به همین نام معروف گشته است..فاز هم که به کیسون و شهرک سلام شهرت دارد.فازهای الی دارای پروژههای مختلف مسکن مهر میباشد و همچنین این شهر دارای خط مستقل راهآهن بوده و روزانه قطار شهری تا
این شهر دارای فاز دارای سکونت بوده و فاز این شهر را برای طرح مسکن ملی در نظر گرفته اند.فازهای و این شهر اکثراً پروژههای شخصیساز و ویلایی بوده و فاز نیز تعداد بسیار زیادی از پروژههای باغ ویلا را در خود جا دادهاست. فاز ۵ که بخاطر قرار گرفتن برج های مسکونی ۵طبقه بنام و مشهور(کوزو) به همین نام معروف گشته است..فاز هم که به کیسون و شهرک سلام شهرت دارد.فازهای الی دارای پروژههای مختلف مسکن مهر میباشد و همچنین این شهر دارای خط مستقل راهآهن بوده و روزانه قطار شهری تا
جمعیت شهر جدید پرند در سرشماری سال ۵ برابر با ٬۵ نفر (٬ خانوار) اعلام شد که از این تعداد ۸٬ نفر مرد و ۸٬۵ نفر زن بودند. ساکنان این شهر اغلب از اطراف تهران و دیگر است.انها هستند که به دلایلی همچون مسکن نسبتاً ارزانتر، میزان کمترافیک و آلودگی هوا نسبت به تهران، وجود فرصتهای کاری به واسطهٔ است.قرار شهرکهای صنعتی در نزدیکی این شهر و همچنین پروژههایی نظیر
از رادیاتور برای خنک کاری هوا و روغنکاری است.فاده میشود. در رادیاتور طبق نظریه جنبش مولکولی، دمای هوای فشرده و روغن است.فاده شده افزایش مییابد. لازم به ذکر است. که دو عمل روغنکاری و خنکاری بدون وجود وقفه و باهم انجام میشود.
وجود روغن باعث افزایش دوام و است.حکام کمپرسور میشود. البته است.فاده از روغن نامناسب در کار کمپرسور اختلال ایجاد میکند. پیستون در درون سیلندر محرک است. و انتقال نیرو را به وسیله شاتون انجام میدهد. نیرو به وسیله میل لنگ به پیستون رانده میشود. این میل لنگ از آلومینیوم ساخته شده و اولین بخش موتور است. که به حرکت درآمده و باعث تولید انرژی میشود.
بعد از روشن شدن کمپرسور هوای مکیده شده محیط از فیلتر این دستگاه عبور کرده و سپس وارد قسمت هواساز می گردد. در این قسمت دو روتور مارپیچی بصورت نر و ماده قرار گرفته است. که با فاصله بسیار کم و به صورت متناوب در حال دوران می باشند. پس از انکه هوا از طریق فیلتر وارد این بخش شد، بین دو ماپیچ به دام افتاده و به علت کاهش حجم پیوسته انرژی جنبشی مولکول های هوا بالا میرود و بدین ترتیب فشرده سازی هوا صورت می پذیرد. هوای فشرده شده از انتهای مارپیچ ها خارج و بعد از فیلتر شدن روغن در مخزن هایی که برای ذخیره تعبیه شده است. دخیره سازی می شود.
در این نوع کمپرسور روغن بهطور مداوم و پیوسته برای روانکاری و آببندی به یاتاقانها و ایرندها تزریق میشود. این روغن در هنگام خروج، از هوا جداشده، فیلترشده و پس از خنک کاری به سیستم بازگردانده میشود. مزیت کمپرسور اسکرو روغنی این است. که روغن باعث اصطکاک کمتر میشود و درجه حرارت کمپرسور پایین میآید.
ابتدا از آمونیاک برای کاهش دمای جسم است.فاده میشد و در اواسط قرن نوزدهم، وسیله شبیه به سیکلهای تبرید اختراع شد که در آن مایع با گرفتن گرما تبدیل به گاز میشد و در ادامه فشردهسازی گاز توسط کمپرسور انجام شده و در یک کندانسور دمای آن کاهش مییافت و مجدد تبدیل به مایع میشد.