اجاره کمپرسور در پیشوا

Compressor-1
Compressor-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


«... ای مردم چرا نشسته‌اید؟ امروز عزاداری ما دو تا شد، یکی عزای امام حسین و دیگری اینکه دیشب دژخیمان شاه، ریخته‌اند منزل آیت‌الله خمینی و پس از دستگیری، ایشان را به تهران برده‌اند و جمعی از مردم اعتراض کرده و زخمی شده‌اند؛ ای مردم! خاک بر سرمان شد که مرجع تقلید ما دستگیرشده‌اند…»

زمین حاصلخیز و کشاورزی مناسب زمینهٔ مناسبی برای دامپروی به‌حساب می‌آید که به‌خوبی در این منطقه مهیاست. در پیشوا ۵واحد دامداریِ پرواری، فرصت پرورش بیش از راس دام را فراهم آورده‌است که از آن‌ها سالانه حدود ۵تن

احداث مترو در ورامین، پیشوا و قرچک بیش از ۵ سال قبل آغاز شده و هربار نماینده‌های مجلس از طریق وعده پیگیری آن از مردم رأی گرفتند، اما متولی اجرای این پروژه بارها بین شرکت راه آهن و شرکت مترو دست به دست شده است.، با پیگیری‌های محسن منصوری، است.اندار سابق تهران و معاون فعلی اجرایی رئیس جمهور در سفر اخیر رئیس جمهور اجرای مترو ورامین از راه آهن گرفته و تحویل شرکت مترو تهران شد، که احتمالاً دو سال هم برای تکمیل زمان لازم دارد.


 نظر به اينکه امـروزه هوای فشرده به عنوان يک انرژی مقرون به صرفه از لحاظ اقـتصادی است.. اين شـرکت در جهت ارتـقاء کيفيت، به روزبودن مـحصولات و خدمات دهی سريع، تمام تلاش خود را کرده است. تا نقش موثری در صنعت ايران عزيزمان داشته باشد.امروزه این مجموعه تولیدی یکی از بزرگترین تولید کنندگان کمپرسور و مخازن تحت فشار و تجهیزات هوای فشرده  در ایران می باشد.

وجود سر و صدای زیاد از مشخصات اصلی این نوع دستگاه هاست اما اگر شرکت سازنده دستگاه توجه ویژه ای به جنس بدنه و نحوه چیدمان قعطات بکنند، می توانند تا حد زیادی صدا را کاهش دهند. اگر می خواهید دستگاه شما صدای کمی در کارخانه و کارگاه تولیدی شما وجود داشته باشد، بهتر است. که در هنگام

بر اساس دسته‌بندی مرحله‌ای این کمپرسور‌ ها به دو دسته کمپرسور‌ های تک‌مرحله‌ای و کمپرسور‌ های چندمرحله‌ای تقسیم‌بندی می‌شوند. از کمپرسور‌ های چند مرحله‌ای برای مواقعی که دارای حجم زیاد گاز با فشار بالا هستیم است.فاده می‌شود. برای است.فاده از کمپرسور‌های چند مرحله نکاتی که در زیر بیان شده است. را مطالعه کنید.



( اجاره ) های دیگر