اجاره کمپرسی در جنوب تهران

dump-1
dump-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


با توجه به تراکم جمعیتی بالا در جنوب تهران ، اجاره آپارتمان در این بخش از پایتخت یکی از پر تقاضا ترین های سایت املاک است. . قیمت اجاره آپارتمان در جنوب تهران هم مانند خرید و فروش آن دارای پارامتر های منحصر به فرد خود است. . مانند تعداد کل واحد های ساختمان یا سال ساخت و &#;

حدود سال از تاسیس این شهرک میگذرد؛این محله نیز مانند بسیاری از محله های جنوب تهران و تهران ، در گذشته به اراضی کشاورزی اختصاص داشته و بعد ها به زمین های مسکونی تغییر کاربری داده است..به همین دلیل پیشه ی اغلب ساکنین آن در گذشته کشاورزی بوده است..

این منطقه با مساحتی بالغ بر کیلومتر مربع در جنوب غربی تهران قرار دارد و با شهرستان های قدس ، شهریار و اسلامشهر همسایه است. . اغلب مساحت منطقه به امور صنعتی ، انبارداری و حمل و نقل اختصاص یافته است. . این منطقه دارای محله است. که عبارتند از :


چچیلاس، خانه شعبه‌های آنلاین کسب و کار هاست! مدیران و صاحبان کسب و کارها می‌توانند در کمتر از چند دقیقه شعبه آنلاین کسب و کارشان را در چچیلاس افتتاح کنند! شما با ثبت شعبه در چچیلاس در چند دسته‌بندی مرتبط با حیطه شغلی‌تان قرار می‌گیرید و از آنجایی که چچیلاس در رتبه‌بندی موتور‌های جستجو می درخشد، شما با این کار باعث افزایش بازدید و تعامل کاربران با کسب و کارتان خواهید شد. افتتاح شعبه دوم کسب و کارتان در چچیلاس، شما را هم به صفحه اول موتو‌رهای جستجو میرساند وازین طریق تمام کاربران اینترنت می‌توانند شما را به سادگی بیابند. بعلاوه، شما میتوانید آگهی خود را در صفحه خودتان ثبت کرده و با مشتریان‌تان ارتباط مستقیم داشته باشید که همگی به افزایش فروش و سود شما کمک خواهند کرد. همراهی با چچیلاس به معنای همراهی با تیمی متشکل از متخصصین و پشتیبانان حرفه‌ایست که امنیت خاطر را به شما هدیه میدهند.



( اجاره ) های دیگر