فروش کمپرسی در شهر جدید اندیشه

dump truck-1
dump truck-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


ساخت این فاز از سال و با واگذاری قطعات زمین های ویلایی و آپارتمانی آغاز گردید، مساحت فاز دو بالغ بر هکتار بوده و فاصله آن از سایر فازها نسبتا زیاد است.. این فاز در شمال غربی فاز یک و غرب فاز سه واقع شده و اغلب واحدهای مسکونی در آن با متراژ بالا هستند.

یکی از بهترین و خاص‌ترین ویژگی‌های این منطقه، خیابان‌ کشی‌هایی است. که اجازه بالا رفتن سرعت را به رانندگان نمی‌دهد. خیابان کشی به نحوی انجام شده که تا حد امکان افراد به صورت پیاده برای خرید مایحتاج روزانه خود اقدام کنند و کمتر از اتومبیل است.فاده کنند.

ارتباط مستقیم با مترو وجود ندارد. علی رغم چهار بانده شدن جاده ارتباطی با تهران (محور چیتگر- شهریار) هنوز در شروع و پایان ساعات کاری ترافیک سنگین مشاهده می شود. البته پروژه شش بانده کردن این محور و ایجاد تقاطع غیر همسطح در مهمترین گلوگاه آن در حال اجرا است. و همچنین برنامه اتصال بزرگراه شش بانده شهریار- کرج به اتوبان تهران &#; کرج در محل گرمدره نیز در حال پیشرفت می باشد.


کامیون کمپرسی تاریخچه شگفت انگیزی دارد که پیش از اختراع بسیاری از وسایل نقلیه تجاری دیگر است.. شرکت خودروسازی Thornycroft در سال یک وسیله نقلیه جمع‌آوری زباله با بخار را توسعه داد که دارای مکانیزم تخلیه بار موثر بود. اولین کامیون کمپرسی موتوری در ایالات متحده آمریکا در سال توسعه یافت.

اندکی پس از این تاریخ، است.فاده از هیدرولیک شاهد گسترش است.فاده از کامیون کمپرسی در بسیاری از صنایع بود. تقاضا برای کامیون‌های کمپرسی در طول جنگ جهانی اول افزایش یافت. که توسعه این وسایل نقلیه برای تولید کامیون‌های کمپرسی خودکار با کیفیت بالا، سنگین و سنگین را سرعت بخشید. تا سال ، این کامیون ها به طور محکم در صنعت معدن و ساخت و ساز جاده مستقر شدند. هیدرولیک مکانیزم اصلی در

ترکیبات تریلر نیمه کامیون نیز می توانند برای است.فاده به عنوان کامیون کمپرسی پیکربندی شوند. این وسایل نقلیه دارای نیمه کامیون های است.اندارد به عنوان قدرت حمل هستند. اما تریلر قسمت اصلاح شده ترکیب با قابلیت تخلیه است.. در طراحی



( فروش ) های دیگر