فروش کمپرسی در شهر جدید اندیشه

dump-1
dump-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


اگر قصد سکونت در شهر جدید اندیشه را دارید، باید بدانید فاز سه بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. این فاز بهترین موقعیت جغرافیایی و کمترین فاصله از تهران را دارد و به دلیل قرار گیری در مرکز شهر اندیشه، دسترسی مناسبی به دیگر فازها و امکانات آنها دارد. ساختمان های تجاری و گردشگری بسیاری در آن ساخته شده اند و واحدهای مسکونی مجلل در آن دیده می شود. تراکم جمعیت متناسب با امکانات شهری است. و به دلیل طی شدن مراحل رشد اقتصادی، قیمت مسکن در فاز سه به ثبات نسبی رسیده است.، در نتیجه برخلاف سکونت، این فاز احتمالا برای سرمایه گذاری چندان مناسب نخواهد بود.

&#; امتناع از ایجاد معابر خودرویی متقاطع (به شکل موزاییکی) در مناطق مسکونی جهت کاهش انگیزه تردد برای خودروهای گذری و افزایش امنیت و آرامش مناطق مسکونی. شبکه کوچه ها و خیابانهای فرعی در مناطق مسکونی اغلب به نحوی طراحی شده که از عبور خودروهای نا مرتبط با ساکنین و از سرعت گرفتن خودروها پیشگیری شود (مثلا با ایجاد قوس، بن بست و پیچیدگی در شبکه معابر فرعی).

نقشه اندیشه شبیه به مثلث است.. اضلاع جنوبی و غربی آن هریک در حدود ۵ کیلومتر و ضلع شمالی &#; شرقی آن حدودا کیلومتر طول دارند. از غرب همجوار با فردیس کرج از جنوب محدود به جاده ملارد ـ شهریار و از شرق محدود به جاده شهریار ـ کرج می شود. البته قسمت هایی از شهرهای شهریار و کرج (شهرک های صدف و کوثر) در این محدوده قرار دارند، لذا گاهی تسامحا جزو اندیشه معرفی می شوند.


چچیلاس، خانه شعبه‌های آنلاین کسب و کار هاست! مدیران و صاحبان کسب و کارها می‌توانند در کمتر از چند دقیقه شعبه آنلاین کسب و کارشان را در چچیلاس افتتاح کنند! شما با ثبت شعبه در چچیلاس در چند دسته‌بندی مرتبط با حیطه شغلی‌تان قرار می‌گیرید و از آنجایی که چچیلاس در رتبه‌بندی موتور‌های جستجو می درخشد، شما با این کار باعث افزایش بازدید و تعامل کاربران با کسب و کارتان خواهید شد. افتتاح شعبه دوم کسب و کارتان در چچیلاس، شما را هم به صفحه اول موتو‌رهای جستجو میرساند وازین طریق تمام کاربران اینترنت می‌توانند شما را به سادگی بیابند. بعلاوه، شما میتوانید آگهی خود را در صفحه خودتان ثبت کرده و با مشتریان‌تان ارتباط مستقیم داشته باشید که همگی به افزایش فروش و سود شما کمک خواهند کرد. همراهی با چچیلاس به معنای همراهی با تیمی متشکل از متخصصین و پشتیبانان حرفه‌ایست که امنیت خاطر را به شما هدیه میدهند.



( فروش ) های دیگر