شهرداری قدس سازمانی غیردولتیاست که درسال۸ تأسیس شد و اداره شهر قدس را به عهده دارد. مسئولیت اداره این سازمان با شهردار قدس است. با حکم شورای شهر قدس انتخاب میشود. شهرداری قدس شامل منطقه است. که اداره هر منطقه به عهده شهردار آن منطقه است.. اولین شهردار قدس، محمد اصالت بود که از سال۸ تاعهدهدار این سمت بود.
به گفته حسین بیگلری رئیس وقت اداره محیط زیست قدس فعالیت صنایع بزرگ و کوچک در شهرستان قدس در کنار مزایا، ثمرات و فرصتهای متعدد و بالقوهای که از منظر اقتصادی، تولیدی و اشتغالزایی در پی دارد، حاوی مخاطرات و تهدیداتی در عرصه زیستمحیطی نیز است.. وجود معدن شن و ماسه در این منطقه به صورت بالقوه مستعد ایجاد آلودگیهای زیستمحیطی است. که تا درصد این معادن از حیث رعایت اصول زیستمحیطی، است.انداردهای لازم را رعایت میکنند، لذا فعالیت معادن با آلایندگیهایی همراه بوده که در شهرستان قدس بخش عمده این آلودگیها ناشی از مسیرهای دسترسی و راههای مواصلاتی منتهی به معادن و تردد خودروهای سنگین و کامیونهای حمل مصالح و نخالههای ساختمانی است.. میزان آلایندگی هوای قدس در مقایسه با شهرستانهای همجوار (ملارد و شهریار) به مراتب سنگین تر و شدید تر است. که فعالیتهای صنعتی و تولیدی اشاره شده از یکسو و نزدیکی به پایتخت و تأثیرپذیری از هوای آلوده تهران نیز ضریب آلودگیها را تشدید کردهاست. یکی از معضلات اساسی ما در این منطقه به لاستیک سوزی و زباله سوزی معطوف میشود.
اکثر فضای سبز قدس خشک شده و تبدیل به خانه و مراکز صنعتی شده، اما همچنان میشود نمونههایی از باغات قدیمی را در آن دید. غیر باغات معروف که در بالا به آن اشاره شد میتوان به بوستانها هم اشاره کرد. مسئولیت نگهداری از فضای سبز و بوستانهای شهرقدس بر عهده سازمان بوستانها و فضای سبز شهرداری قدس میباشد.
ترکیبات تریلر نیمه کامیون نیز می توانند برای است.فاده به عنوان کامیون کمپرسی پیکربندی شوند. این وسایل نقلیه دارای نیمه کامیون های است.اندارد به عنوان قدرت حمل هستند. اما تریلر قسمت اصلاح شده ترکیب با قابلیت تخلیه است.. در طراحی
انواع کامیون ها به شکل: کامیون کمپرسی است.اندارد، کامیون کمپرسی هوای زمستانی، کامیون کمپرسی انتقال، نیمه کامیون تریلر پایان کمپرسی، کامیون کمپرسی سوپر، نیمه کامیون تریلر پایین کمپرسی، کامیون کمپرسی جانبی، کامیون کمپرسی حمل و نقل، کامیون کمپرسی حمل و نقل مفصلی. به تصویر
کامیون کمپرسی تاریخچه شگفت انگیزی دارد که پیش از اختراع بسیاری از وسایل نقلیه تجاری دیگر است.. شرکت خودروسازی Thornycroft در سال یک وسیله نقلیه جمعآوری زباله با بخار را توسعه داد که دارای مکانیزم تخلیه بار موثر بود. اولین کامیون کمپرسی موتوری در ایالات متحده آمریکا در سال توسعه یافت.
اندکی پس از این تاریخ، است.فاده از هیدرولیک شاهد گسترش است.فاده از کامیون کمپرسی در بسیاری از صنایع بود. تقاضا برای کامیونهای کمپرسی در طول جنگ جهانی اول افزایش یافت. که توسعه این وسایل نقلیه برای تولید کامیونهای کمپرسی خودکار با کیفیت بالا، سنگین و سنگین را سرعت بخشید. تا سال ، این کامیون ها به طور محکم در صنعت معدن و ساخت و ساز جاده مستقر شدند. هیدرولیک مکانیزم اصلی در
کمپرسی سازی و کامیون های کمپرسی بخش مهمی از زندگی مکانیزه و مدرن ما هستند. کامیون کمپرسی در حمل و نقل مقادیر زیادی مواد ساختمانی، جاده سازی، حمل و نقل مواد غذایی و معدن، نقش مهمی در چرخش چرخ دنده های جامعه ما ایفا می کند. کامیونهای کمپرسی ahmadikheybar بسته به هدف مورد نظر کامیون در اندازهها و مکانیسمهای کمپرسی متفاوتی هستند. بیشتر کامیونهای تولیدی در کمپرس سازی احمدی خیبر میتوانند در جادههای عمومی عادی تردد کنند. در حالی که بقیه خیلی بزرگ هستند و فقط میتوانند در محل است.فاده شوند.