خریدوفروش کمپرسی در چهاردانگه

dump-1
dump-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


منطقه چهاردانگه قدمتی بالای ۵ سال دارد. و از کهن‌ترین بناهای آن می‌توان از مسجد جامع شهر چهاردانگه نام برد که در سال ۸خورشیدی ساخته و تا به امروز دو بار بازسازی شده است.. در ابتدا این بنا چوبی ساخت شده که بعدها برای ترمیم مسجد، از خشت و آجر است.فاده شد. هسته اولیه شهر از قلعه چهاردانگه در بافت قدیمی شهر شکل گرفته است. که در گذشته یکی از قلعه‌های اربابی جنوبی تهران محسوب می‌شود. بافت داخلی قلعه، دارای کوچه‌های کم‌عرض و پر پیچ و خم و قطعات تفکیکی کاملاً نامنظم است..

وجود صنایع چوب باعث شده که صنعت مبلمان نیز به تبع آن رونق گرفته و چهاردانگه را به یکی از بهترین و بزرگ‌ترین بازارهای مبل ایران تبدیل کند. تنوع طرح و رنگ و قیمت های است.ثنایی این شهر باعث شده که بسیاری افراد از جمله عروس و دامادها برای تهیه اثاثیه منزل و جهیزیه به این شهر مراجعه کنند.

چهاردانگه بیشتر بخش هاییش که نمایشگاه و فروشگاه ها هستند خیلیی پررفت و آمد هست و بخش های صنعتیش بیشتر کسانی در رفت و امد هستن که در این صنایع مشغول به کار هستن، اما به واقع این بخش از شهر میدونم مشاغل خیلی زیادی رو پوشش داده و از نظر اهمیت در اشتغال خیلی بخش مهمیه


چچیلاس، خانه شعبه‌های آنلاین کسب و کار هاست! مدیران و صاحبان کسب و کارها می‌توانند در کمتر از چند دقیقه شعبه آنلاین کسب و کارشان را در چچیلاس افتتاح کنند! شما با ثبت شعبه در چچیلاس در چند دسته‌بندی مرتبط با حیطه شغلی‌تان قرار می‌گیرید و از آنجایی که چچیلاس در رتبه‌بندی موتور‌های جستجو می درخشد، شما با این کار باعث افزایش بازدید و تعامل کاربران با کسب و کارتان خواهید شد. افتتاح شعبه دوم کسب و کارتان در چچیلاس، شما را هم به صفحه اول موتو‌رهای جستجو میرساند وازین طریق تمام کاربران اینترنت می‌توانند شما را به سادگی بیابند. بعلاوه، شما میتوانید آگهی خود را در صفحه خودتان ثبت کرده و با مشتریان‌تان ارتباط مستقیم داشته باشید که همگی به افزایش فروش و سود شما کمک خواهند کرد. همراهی با چچیلاس به معنای همراهی با تیمی متشکل از متخصصین و پشتیبانان حرفه‌ایست که امنیت خاطر را به شما هدیه میدهند.



( خریدوفروش ) های دیگر