مشاوره و اجرا گریتینگ در دماوند

Grating-1
Grating-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


اولین کسی که ادعای صعود به دماوند را کرده‌، ابودلف خزرجی است. که در سفرنامه خود به صعودش اشاره کرده و شرحی از قله دماوند داده است.. پس از وی قزوینی، مسعودی، ابن فقیه و نیز ناصر خسرو اشاراتی به موقعیت صعود دماوند داشته‌اند. در زمان‌های قدیم عده‌ای خود را به قلهٔ دماوند رسانیده بودند. ناصر خسرو در سفرنامه اش نوشته است.:

قله زیبای دماوند از شهر‌های تهران، قم و ورامین قابل رویت است.؛ اما بهتر است. برای صعود به آن باید به تهران یا شهر دماوند سفر کنید. مسیر های اصلی صعود به قله در چهار جبهه مشخص می‌شوند. هر چند که اغلب مسیرها دارای جان پناه هستند، اما بهتر است. حتما گروهی راه بلد را برای کوهنوردی انتخاب کنید. جبهه‌ جنوبی که از سمت جنوب شرقی کوه دماوند آغاز می‌شود رایج‌ترین مسیر صعود است.. آبشار یخی دماوند در مسیر این جبهه قرار دارد. امروزه  جان‌پناه برای کوهنوردان در مسیرهای مختلف صعود به قله ساخته شده که در تعدادی از آن‌ها امکان اقامت شبانه وجود دارد. همچنین می‌توانید در این قرارگاه‌ها راهنمای صعود به قله را نیز دریافت کنید.

دامنه کوه دماوند در ارتفاع تا ۵ متری کاملا پوشیده از شقایق است.. این شقایق منحصربه‌فرد در دنیا شناخته شده و با نام شقایق لار و رینه در کتاب‌های معتبر گیاه‌شناسی جهان به ثبت رسیده است.. همچنین این منطقه از لحاظ مرتع و چراگاه بسیار غنی است.؛ حتی در ارتفاعات بلند دماوند نیز (زیر چهار هزار متر) از این بابت فقر چندانی وجود ندارد؛ ولی متاسفانه چرای بیش از حد دام‌ها، معدن کاوی و جاده‌کشی این شکوه بی‌نظیر را در معرض آسیب‌های جدی قرار داده است.. ارتفاع  تا ۵ متری دامنه‌ی این کوه است.وار در فصل بهار با فرشی از شقایق پوشیده می‌شود که متاسفانه این دشت نیز در معرض خطر جدی زباله‌های تولیدی توسط بازدیدکنندگان است..


خدمات مهندسي معكوس از تجهيزات و قطعات ، طراحي فن هاي آكسيال و سانتريفوژ صنعتي ، طراحی وساخت میز وقالب گریتینگهای فایبرگلاس ،طراحي كوره هاي هواي گرم و انواع خشك كن هاي صنعتي ، طراحي كولر هاي صنعتي ، طراحي انواع دستگاه هاي خطوط توليد ( توليد پروفيل ، ورق سينوسي ، پروفيل هاي خاص صنعت ساختمان و دكوراتيو و &#; ) ، طراحي درب هاي فولادي تلفيقي خاص براي ورودي آپارتمان ، مجتمع و پاركينگ ها ، طراحي انواع روكوب فولادي براي ايمني پنجره هاي يو پي وي سي ، طراحي راه پله هاي منحني ، كف پله فولادي و آلومينيومي راه پله هاي اضطراري و انواع كف شوهاي پاركينگي ، طراحي انواع المان هاي شهري ،تابلوهاي تبليغاتي ، تجهيزات پاركي و پايه روشنايي هاي خاص ، طراحي انواع گاردهاي حفاظتي پل هاي شهري و جاده ايي ، مهندسي معكوس انواع آكسوس وارهاي فلزي صنعت سينما .

این گریتینگ از چدن داکتیل تولید شده و نوع مناسبی برای است.فاده در فضاهایی با تردد بالای خودرو و یا پیست اسب سواری و … می باشد. این درپوش به دلیل هزینه قالب بسیار بالا در ابعاد محدودی تولید میشود و ابعاد آن معمولا درطول های سانتی متر و عرض های تا سانتی متر می باشد.

در برخی مکان ها چون سازه های فلزی، صنایع پتروشیمی و حتی منازل مسکونی، راه پله های بین طبقات را از نوع پله و پاگرد گریتینگ طراحی و تولید می کنند. این انتخاب به علت مقاومت بالا، وزن کمتر، عبور نور، عدم تجمع زباله و دیگر خواص گریتینگ می باشد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر