مشاوره و اجرا گریتینگ در دیزین

Grating-1
Grating-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


اصولاً‌ ظرفیت کلبه‌های شله زیاد است. و از حداقل نفر شروع می‌شود. به همین دلیل، اگر قرار است. همراه با دوستان و بستگان خود به دیزین بروید، رزرو کلبه‌های شله بهترین انتخاب است.. فقط حواستان باشد که برای سفر در آخر هفته، ‌رزرو را از چند روز قبل انجام دهید؛ زیرا در این روزها ظرفیت خیلی سریع پر می‌شود.

الهام مرادی : بسیار زیبا و تمیز و امکانات عالی، برای گردشگری و کمپ و پیاده روی با سگ ها عالیه جاهای پر برف زیاد هست توی فصل گرم حتی برف هست،&#;.

در داخل مجموعه اسکی دیزین کلاس‌های آموزشی اسکی نیز وجود دارد. این کلاس‌ها در دو رشته آلپاین و اسنوبرد به علاقه‌مندان آموزش می‌دهند. در اسنوبرد پا روی یک تکه چوب پهن فیکس شده و روی برف حرکت می‌کند. اما آلپاین یکی از رشته‌های اسکی است. که دو تخته و دو چوب دستی دارد و گران‌تر از اسنوبرد می‌باشد. علاقه‌مندان به کوه‌نوردی و یخ‌نوردی نیز به دیزین می‌روند. مسیر کوهنوردی آنها از گردنه دیزین به سمت قله سی‌چال و مسیر برگشت به سمت آهار برگ است..


ساختار گریتینگ (صفحات مشبک فلزی) قابلیت تحمل بار و نیروی بالا و در عین حال وزن کمتر نسبت به سازه های هم رده خود را دارا است.. همچنین با داشتن خواصی همچون عبور نور و هوا، عدم تجمع زباله های صنعتی، زیبایی ظاهری و قیمت کمتر نسبت به گزینه‌های مشابه به عنوان یکی از پرکاربردترین انتخاب ها جهت پوشش کانال‌های آب و فاضلاب، کف پوش سازه های صنعتی و پلت‌فرم، واک وی، پاگرد و کف پله‌، پوشش سازه دور مخازن پتروشیمی (دایره ای)، پالایشگاه ها و کلیه کاربردهای مرتبط در صنایع نفت و گاز شناخته شده است..

گریتینگ با داشتن خواصی همچون مقاومت بالا، امکان عبور نور و هوا، زیبایی ظاهری و قیمت کمتر نسبت به گزینه های مشابه به عنوان یکی از پرکاربردترین انتخاب ها جهت پوشش کف (walk way) و پله ی کارخانه ها و ساختمان های شهری شناخته شده است..

نصب گریتینگ در دهانه بارگذاری و با پلت‌فرم، با روشهایی چون جوشکاری و یا کلاف نبشی امکان پذیر می باشد. اما است.فاده از بست گریتینگ علاوه بر سهولت و سرعت انجام کار، امکان جابجایی گریتینگ را برای مواردی چون تغییرات سازه و یا تعمیر و تعویض پدید آورده است..



( مشاوره و اجرا ) های دیگر