مشاوره و اجرا گریتینگ در رباط کریم

Grating-1
Grating-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


در حال حاضر رباط کریم کجاست؟ شهرستان رباط کریم یکی از شهرستان‌های غرب است.ان تهران و مرکز آن شهر رباط کریم است.. ارتفاع آن حدود متر از سطح دریا بوده و از شمال به شهرستان شهریار، از جنوب به شهرستان ری، از شرق به شهرستان اسلامشهر و از غرب به شهرستان ساوه محدود می‌شود.

برای تهیه یخ در فصول بهار و تابستان از چند قرن گذشته در برخی از مناطق کشور انبارها و کارگاه‌های یخ ابداع و ساخته می‌شد تا یخ مورد نیاز ساکنین این مناطق از این طریق تأمین شود. این انبارهای یخی بصورت مخروطی شکل و همانند یک کله قند از خشت و گل با ارتفاع تا متر ساخته می‌شد. در فصل زمستان در داخل چاله بزرگ به وجود آمده، آب را رها نموده و سپس ورودی و کلیه محفظه‌های آن‌ها بطور کامل مسدود می‌شد و به تدریج با فرا رسیدن فصول بهار و تابستان و گرم شدن هوا یخ‌های قطور تولید شده در یخچال مورد است.فاده قرار می‌گرفت.

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.


در برخی مکان ها چون سازه های فلزی، صنایع پتروشیمی و حتی منازل مسکونی، راه پله های بین طبقات را از نوع پله و پاگرد گریتینگ طراحی و تولید می کنند. این انتخاب به علت مقاومت بالا، وزن کمتر، عبور نور، عدم تجمع زباله و دیگر خواص گریتینگ می باشد.

ساختار گریتینگ (صفحات مشبک فلزی) قابلیت تحمل بار و نیروی بالا و در عین حال وزن کمتر نسبت به سازه های هم رده خود را دارا است.. همچنین با داشتن خواصی همچون عبور نور و هوا، عدم تجمع زباله های صنعتی، زیبایی ظاهری و قیمت کمتر نسبت به گزینه‌های مشابه به عنوان یکی از پرکاربردترین انتخاب ها جهت پوشش کانال‌های آب و فاضلاب، کف پوش سازه های صنعتی و پلت‌فرم، واک وی، پاگرد و کف پله‌، پوشش سازه دور مخازن پتروشیمی (دایره ای)، پالایشگاه ها و کلیه کاربردهای مرتبط در صنایع نفت و گاز شناخته شده است..

گریتینگهای کامپوزیتی یا فایبرگلاس مناسب جهت است.فاده در پوشش سطوح ،ودرصنایع مختلف مانندصنایع غذایی،صنایع شیمیایی،صنایع برق،آب وفاضلاب و&#;و درمحیط های که مقاومت در برابر خوردگی و تحمل باراز اهمیت ویژه ای برخوردار است. مورد است.فاده قرار میگیرد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر