مشاوره و اجرا گریتینگ در شمال تهران

Grating-1
Grating-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


ساختمان‌های بلند و چندین طبقه مسکونی در کنار خانه‌های ویلایی قدیمی ساخت، برج‌های تجاری و مراکز خرید مدرن در کنار بازار ساده و گیرای تجریش، مراکز متنوع آموزشی و فرهنگی و فضاهای تفریحی و گردشگری از ویژگی‌های اصلی محله تجریش هستند. خلاصه اگر که پایتخت‌نشین هستید و یا برای سفر به تهران آماده‌اید و حالا به دنبال منطقه‌ای مناسب برای اقامت می‌گردید تجریش یکی از بهترین‌هاست.

آجودانیه که پیش از این بیشتر به عنوان محله باغات تهران شناخته می شد امروزه یکی از محله های اعیان نشین تهران است. که به دلیل خانه های لوکس و خیابان های عریض خود شناخته می شود. این محله یکی از معدود محله های شمال تهران است. که کاربری آن بیشتر مسکونی می باشد! وجود مجتمع تجاری و تفریحی عرش آجودانیه نیز سبب شده بخش تجاری در این منطقه حضور پر رنگ تری به خود بگیرد.

محله های شمال تهران با داشتن تنوع بسیار بالا می توانند کمی گیج کننده باشند. به همین علت ابتدا بهتر است. به معرفی محدوده ی محله های شمال تهران بپردازیم. شمال تهران، تعداد بسیار زیادی از محله ها را در درون خود جای داده و به عنوان محبوب ترین و پر جاذبه ترین بخش شهر تهران شناخته می شود. محدوده های شمال تهران از شمال با رشته کوه البرز، شروع می شود و همچنین، مناطق و را شامل می شود. همچنین بخشی از مناطق و نیز در شمال تهران قرار دارد که این مناطق نیز دارای آب و هوای بی نظیر و جاذبه های گردشگری فراوان می باشند. اما باید اشاره کنیم که همین مناطق شهر تهران، محله های شمال تهران را در درون خود جای داده است. و در نتیجه، هر کدام از محله ها مختصات و ویژگی های مخصوص به خود را دارد. 


در برخی مکان ها چون سازه های فلزی، صنایع پتروشیمی و حتی منازل مسکونی، راه پله های بین طبقات را از نوع پله و پاگرد گریتینگ طراحی و تولید می کنند. این انتخاب به علت مقاومت بالا، وزن کمتر، عبور نور، عدم تجمع زباله و دیگر خواص گریتینگ می باشد.

گریتینگهای کامپوزیتی یا فایبرگلاس مناسب جهت است.فاده در پوشش سطوح ،ودرصنایع مختلف مانندصنایع غذایی،صنایع شیمیایی،صنایع برق،آب وفاضلاب و&#;و درمحیط های که مقاومت در برابر خوردگی و تحمل باراز اهمیت ویژه ای برخوردار است. مورد است.فاده قرار میگیرد.

گریتینگ در شهرسازی، زیباسازی محیط و به طبع آن رونق صنعت و ایجاد رضایت برای شهروندان می باشد.  امروزه بدلیل پیشرفت در زمینه تولید محصولات گریتینگ در شکل های هندسی مختلف میتوان از این محصول در ساختمان سازی و شهرسازی است.فاده کرد. امروزه از گریتینگ برای دریچه کانالهای فاضلاب شهری، پل ها و معابر، درپوش جدول بندی خیابان ها، نورپردازی میدان ها و پارک های تفریحی، آب نما ها و ساخت بیلبورد و سرویس بهداشتی و حمام، نورگیر ساختمان و تابلوهای اطلاع رسانی و تبلیغاتی و پارکینگ های طبقاتی است.فاده می شود.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر