مشاوره و اجرا گریتینگ در شهر ری

Grating-1
Grating-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


هدف اصلی کارناوال این است. که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

این منطقه قطب توسعه توریسم مذهبی است.ان تهران به شمار می ‌رود. از ويژگی های دیگر منطقه می ‌توان به همجواری با کوه بی‌بی شهربانو و حريم جنوبی شهر تهران، دسترسی مناسب با توجه به عبور کمربندی تهران (آزادگان) از شمال منطقه و نيز وجود ايستگاه‌ های فعال مترو و امکان ارتباط سريع با تهران اشاره کرد.

در طرح تفصیلی شهرری این منطقه تحت سه بخش با محوریت مذهبی و زیارتی، تاریخی و توریستی و مرکز کار و فعالیت در نظر گرفته شده است.. در ادامه جهت پیاده سازی این فضاها طرح های عمرانی منطقه است.ارت خورد و در حال حاضر شهر ری با سرعت زیادی در مسیر نوسازی پیش می رود.


ساختار گریتینگ (صفحات مشبک فلزی) قابلیت تحمل بار و نیروی بالا و در عین حال وزن کمتر نسبت به سازه های هم رده خود را دارا است.. همچنین با داشتن خواصی همچون عبور نور و هوا، عدم تجمع زباله های صنعتی، زیبایی ظاهری و قیمت کمتر نسبت به گزینه‌های مشابه به عنوان یکی از پرکاربردترین انتخاب ها جهت پوشش کانال‌های آب و فاضلاب، کف پوش سازه های صنعتی و پلت‌فرم، واک وی، پاگرد و کف پله‌، پوشش سازه دور مخازن پتروشیمی (دایره ای)، پالایشگاه ها و کلیه کاربردهای مرتبط در صنایع نفت و گاز شناخته شده است..

امروزه کاربرد سطوح مشبک فلزی یا شبکه های فولادی که به اصطلاح لاتین گریتینگ نامیده می‌شود گسترش بیشتری پیدا کرده است.. به نحوی که کارشناسان، پس از مشاهده ی محاسن است.فاده از گریتینگ در صنعت، تصمیم گرفتند تا از گریتینگ در تکمیل یا بهینه‌سازی طراحی شهر و ساختمان سازی نیز بهره مند شوند.

در برخی مکان ها چون سازه های فلزی، صنایع پتروشیمی و حتی منازل مسکونی، راه پله های بین طبقات را از نوع پله و پاگرد گریتینگ طراحی و تولید می کنند. این انتخاب به علت مقاومت بالا، وزن کمتر، عبور نور، عدم تجمع زباله و دیگر خواص گریتینگ می باشد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر