مشاوره و اجرا گریتینگ در شهرک صنعتی قرچک

Grating-1
Grating-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


وی در این بازدید به اتفاق مدیریت شهرک صنعتی قرچک مهندس حامد افشارنادری از روند است.قرار و تولید چندین واحد صنعتی شهرک در زمینه تولید پارچه رمبلی (شرکت اویاز) و شرکت قهوه اخوان و شرکت بسته بندی محصولات غذایی افق دریا ثمین بازدید کرد


امروزه کاربرد سطوح مشبک فلزی یا شبکه های فولادی که به اصطلاح لاتین گریتینگ نامیده می‌شود گسترش بیشتری پیدا کرده است.. به نحوی که کارشناسان، پس از مشاهده ی محاسن است.فاده از گریتینگ در صنعت، تصمیم گرفتند تا از گریتینگ در تکمیل یا بهینه‌سازی طراحی شهر و ساختمان سازی نیز بهره مند شوند.

همچنین به طور اجمالی می توان موارد است.فاده آن در صنعت را به عناوین زیر گسترش داد: پوشش کف سازه های فلزی، راه پله ها و پاگردها،دور مخزن، کانال، دریچه، محل های بازرسی و تعمیرات، سکوهای نفتی و کلیه سیستم های انتقال و ذخیره سازی مواد، حفاظ، زیرپایی اپراتور و&#; می باشد.

روشهای نوین تولید و نیازهای تازه در صنعت باعث شد تا گریتینگ با خواص و متریال جدید ساخته شود. فایبرگلاس در گریتینگ باعث ایجاد است.حکام بالا و خوردگی بسیار پایین آن شده است.. گریتینگ فایبرگلاس در مقابل اسیدها و بارهای ضربه ای مقاوم است..



( مشاوره و اجرا ) های دیگر