مشاوره و اجرا گریتینگ در فیروزکوه

Grating-1
Grating-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


غار بورنیک در ۵ کیلومتری شرق تهران و فاصله کیلومتری جنوب غربی شهر فیروزکوه در فاصلهٔ کیلومتری از روستای زیبای هرانده و در ارتفاعات پرنشیب و فراز کوهستانی به نام «بورنی» یا «بورنیک» واقع شده‌است. راه دسترسی به این غار از طریق جاده دماوند – فیروزکوه قبل از تونل نمرود، به سمت روستای هرانده تغییر مسیر داده و پس از عبور از روستای هرانده در کنار رودخانه حبله رود و در ارتفاعت آن به

«فیروز پسر یزدگرد، پسر بهرام بود و پادشاهی وی پس از آن بود که برادر و سه تن از خاندان خویش را کشت. گویند در ملک وی هفت سال پیاپی قحطی شد و در آن دوران سخت، رعیت را چنان راه برد که هیچ‌کس از گرسنگی نمرد مگر یکی و او به خداوند نالید که رحمت خویش از او و رعیت او دریغ ندارد و باران ببارد و خدای اجابت کرد ولایت مانند پیش پرآب شد و درختان جان گرفت. فیروز بگفت تا به ری شهری بسازند و آن را فیروز نام کرد و مابین گرگان و دربند نیز شهری بساختند و آن را فیروز نام کردند و…»

آب و هوای آن در زمستان، بسیار سرد و یخبندان می‌شود؛ بنابراین اگر تجربه جدی در زمینه طبیعت‌گردی در زمستان ندارید، بهتر است. فصل‌های تابستان و بهار به این روستا بروید. در این روستا می‌توانید در دشت‌های وسیع آن کمپ بزنید و یا به یکی از اتاق‌های اقامتی در یکی از باغ‌های مردم محلی بروید.


گریتینگ در شهرسازی، زیباسازی محیط و به طبع آن رونق صنعت و ایجاد رضایت برای شهروندان می باشد.  امروزه بدلیل پیشرفت در زمینه تولید محصولات گریتینگ در شکل های هندسی مختلف میتوان از این محصول در ساختمان سازی و شهرسازی است.فاده کرد. امروزه از گریتینگ برای دریچه کانالهای فاضلاب شهری، پل ها و معابر، درپوش جدول بندی خیابان ها، نورپردازی میدان ها و پارک های تفریحی، آب نما ها و ساخت بیلبورد و سرویس بهداشتی و حمام، نورگیر ساختمان و تابلوهای اطلاع رسانی و تبلیغاتی و پارکینگ های طبقاتی است.فاده می شود.

خدمات مهندسي معكوس از تجهيزات و قطعات ، طراحي فن هاي آكسيال و سانتريفوژ صنعتي ، طراحی وساخت میز وقالب گریتینگهای فایبرگلاس ،طراحي كوره هاي هواي گرم و انواع خشك كن هاي صنعتي ، طراحي كولر هاي صنعتي ، طراحي انواع دستگاه هاي خطوط توليد ( توليد پروفيل ، ورق سينوسي ، پروفيل هاي خاص صنعت ساختمان و دكوراتيو و &#; ) ، طراحي درب هاي فولادي تلفيقي خاص براي ورودي آپارتمان ، مجتمع و پاركينگ ها ، طراحي انواع روكوب فولادي براي ايمني پنجره هاي يو پي وي سي ، طراحي راه پله هاي منحني ، كف پله فولادي و آلومينيومي راه پله هاي اضطراري و انواع كف شوهاي پاركينگي ، طراحي انواع المان هاي شهري ،تابلوهاي تبليغاتي ، تجهيزات پاركي و پايه روشنايي هاي خاص ، طراحي انواع گاردهاي حفاظتي پل هاي شهري و جاده ايي ، مهندسي معكوس انواع آكسوس وارهاي فلزي صنعت سينما .

در ساختمان سازی ، روپوش کانال های فاضلابی شهری‌ ، پله های فرار ،تشکیل پله رفت و برگشتی در پاگرد پله ها، حفاظ درب و پنجره ‌منازل، دور درخت باغچه های شهری ، جدول کشی خیابان ها‌، بر روی پل های هوایی، ایجاد پل مقابل درب ورودی منازل و



( مشاوره و اجرا ) های دیگر