مشاوره و اجرا گریتینگ در قرچک

Grating-1
Grating-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


هرکدام از این مهاجران در محله‌های خود زندگی و گویش‌های قومی ‌خویش را در کنار زبان فارسی حفظ نموده‌اند. آنان علاوه بر زبان، آداب و رسوم شهرهای خود را نیز حفظ نموده و مناسبت‌های ملی و مذهبی را با شیوه‌ی خود برگزار می‌نمایند. از این رو از قرچک با عنوان ایران کوچک یاد می‌شود.

شهر قرچک، از محله های مختلفی تشکیل شده است. که هر کدام از لحاظ امکانات رفاهی و تفریحی متفاوت هستند. اما در مجموع باید بگوییم که امکانات رفاهی و تفریحی قرچک تهران، مطلوب است.. زیرا در سال های اخیر و با رشد جوامع شهری در است.ان تهران، هر یک از محله ها و شهرستان های تابع تهران نیز رشد کرده اند و از لحاظ امکانات رفاهی و تفریحی و فرهنگی، فوق العاده هستند.

قرچک در حریم منطقه تهران قرار دارد و از یک بخش مرکزی، دهستان و آبادی تشکیل شده است.. از نظر کد منطقه شهرداری قرچک شامل ناحیه است.. قرچک خود به تنهایی همه‌ی امکانات از نظر بیمارستان، ساختمان پزشکان، بانک، پارک و بازار و فروشگاه را دارا می‌باشد. خیابان محمد آباد یکی از بهترین محله‌های قرچک است.. خیابان مخابرات نیز با نزدیک بودن به این خیابان جزء محلات خوب قرچک به حساب می‌آید. شهرک طلایه نیز با بافتی آپارتمانی از محبوبیت ویژه‌ای برخوردار است.. در زیباشهر قرچک امام زاده بی بی زبیده آرام گرفته است.. شنیده‌ها حاکی از این است. که در اینجا مزار خواهر امام رضا قرار دارد. البته در زیباشهر، بوستان جنگلی قرچک، شهربازی و است.خر ولیعصر نیز وجود دارد. از محله‌های جدید قرچک نیز می‌توان به شهرک گل‌ها، فرهنگیان، الحدید، کارگر، امام علی، امام حسن و زیتون و شهرک نیایش نیز اشاره نمود.


در برخی مکان ها چون سازه های فلزی، صنایع پتروشیمی و حتی منازل مسکونی، راه پله های بین طبقات را از نوع پله و پاگرد گریتینگ طراحی و تولید می کنند. این انتخاب به علت مقاومت بالا، وزن کمتر، عبور نور، عدم تجمع زباله و دیگر خواص گریتینگ می باشد.

راه پله فرار ساختمان های مسکونی و کف پله فلزی اسپیرال یا رفت و برگشتی، حفاظ پنجره، حصار و نرده، آشغالگیر یا ترشر، زیرپایی، پل عابر پیاده، پل پارکینگ، گریتینگ گاتر و کانال، دریچه های منهول، پوشش جداول خیابان، دریچه بازشو و لولایی،  دور درخت و روی باغچه، زیباسازی و آب نما در میادین و پارک ها،  بیلبوردهای تبلیغاتی و... از دیگر مصارف شهری گریتینگ هستند.

خدمات مهندسي معكوس از تجهيزات و قطعات ، طراحي فن هاي آكسيال و سانتريفوژ صنعتي ، طراحی وساخت میز وقالب گریتینگهای فایبرگلاس ،طراحي كوره هاي هواي گرم و انواع خشك كن هاي صنعتي ، طراحي كولر هاي صنعتي ، طراحي انواع دستگاه هاي خطوط توليد ( توليد پروفيل ، ورق سينوسي ، پروفيل هاي خاص صنعت ساختمان و دكوراتيو و &#; ) ، طراحي درب هاي فولادي تلفيقي خاص براي ورودي آپارتمان ، مجتمع و پاركينگ ها ، طراحي انواع روكوب فولادي براي ايمني پنجره هاي يو پي وي سي ، طراحي راه پله هاي منحني ، كف پله فولادي و آلومينيومي راه پله هاي اضطراري و انواع كف شوهاي پاركينگي ، طراحي انواع المان هاي شهري ،تابلوهاي تبليغاتي ، تجهيزات پاركي و پايه روشنايي هاي خاص ، طراحي انواع گاردهاي حفاظتي پل هاي شهري و جاده ايي ، مهندسي معكوس انواع آكسوس وارهاي فلزي صنعت سينما .



( مشاوره و اجرا ) های دیگر