مشاوره و اجرا گریتینگ در لواسان

Grating-1
Grating-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


لواسان از شهرهای است.ان تهران در شهرستان شمیرانات است. که به‌لطف داشتن آ‌ب‌وهوای مطبوع، مناظر سرسبز و جاهای دیدنی طبیعی، گردشگران زیادی سفر به این منطقه را در برنامه خود می‌گنجانند. لواسانات به لواسان بزرگ، لواسان کوچک و شهر لواسان تقسیم شده و روستاهای متعددی را در خود جای داده است.. این منطقه در نزدیکی تهران قرار دارد و از همین رو پایتخت‌نشینان می‌توانند در مدت‌زمانی کوتاه از شلوغی شهر فاصله بگیرند و به دل طبیعت زیبا پناه ببرند. برای اطلاع از جاهای دیدنی لواسان، با این مقاله همراه شوید.

غار لوخمیره که با اسامی دیگری همچون زندان‌خانه لار یا روخمیره نیز شناخته می‌شود، در دو کیلومتری شمال غرب روستای برگ جهان در منطقه لواسان قرار دارد. این غار که طول آن به حدود متر می‌رسد، ابعادی به بزرگی دو متر در دو متر دارد. چندین غار کوچک در این منطقه به چشم می‌خورد که اغلب با غار لوخمیره‌ اشتباه گرفته می‌شوند. معیار تشخیص غار اصلی را می‌توان صخره‌ برجسته‌ مقابل آن دانست که در سایر غارها دیده نمی‌شود.

یکی از پارک‌های جنگلی لواسان که در میان گردشگرن بسیار محبوب شده، پارک جنگلی لواسان است. که با نام پارک غزال هم شناخته می‌شود. پارک جنگلی در کیلومتری جاده تلو قرار دارد و در روزهای آخر هفته بازدیدکنندگان بسیار به آنجا می‌روند. پوشش حیوانی موجود در پارک لواسان شامل شغال، روباه، عقاب، کبک و قرقی می‌باشد که از دیگر جاذبه‌های این پارک محسوب می‌شود.


‌پالایشگاه ها و پتروشیمی ، نفت و گاز‌، کف پله‌ ها، دور مخازن ‌، پله های گردان‌، مخازن پتروشیمی، ساخت کشتی ‌، کانال های فاضلاب، کارخانه ها مانند صنایع غذایی، ‌زیر پایی اوپراتور ها و ماشین کارها از موارد قابل است.فاده گریتینگ در صنعت می توان نام برد.

نصب گریتینگ در دهانه بارگذاری و با پلت‌فرم، با روشهایی چون جوشکاری و یا کلاف نبشی امکان پذیر می باشد. اما است.فاده از بست گریتینگ علاوه بر سهولت و سرعت انجام کار، امکان جابجایی گریتینگ را برای مواردی چون تغییرات سازه و یا تعمیر و تعویض پدید آورده است..

در برخی مکان ها چون سازه های فلزی، صنایع پتروشیمی و حتی منازل مسکونی، راه پله های بین طبقات را از نوع پله و پاگرد گریتینگ طراحی و تولید می کنند. این انتخاب به علت مقاومت بالا، وزن کمتر، عبور نور، عدم تجمع زباله و دیگر خواص گریتینگ می باشد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر