مشاوره و اجرا گریتینگ در ناحیه صنعتی آیینه ورزان

Grating-1
Grating-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر


این گریتینگ از چدن داکتیل تولید شده و نوع مناسبی برای است.فاده در فضاهایی با تردد بالای خودرو و یا پیست اسب سواری و … می باشد. این درپوش به دلیل هزینه قالب بسیار بالا در ابعاد محدودی تولید میشود و ابعاد آن معمولا درطول های سانتی متر و عرض های تا سانتی متر می باشد.

گریتینگ در انواع مختلف گریتینگ فلزی یا فولادی (دست ساز، نیمه اتوماتیک، اتوماتیک یا الکتروفورج، گریتینگ گالوانیزه، گریتینگ است.نلس است.یل، گریتینگ فایبرگلاس ساخته شده با مواد کامپوزیتی، گریتینگ آلومینیومی و گریتینگ با روکش پلی اتیلن سبک شناخته شده است..

در برخی مکان ها چون سازه های فلزی، صنایع پتروشیمی و حتی منازل مسکونی، راه پله های بین طبقات را از نوع پله و پاگرد گریتینگ طراحی و تولید می کنند. این انتخاب به علت مقاومت بالا، وزن کمتر، عبور نور، عدم تجمع زباله و دیگر خواص گریتینگ می باشد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر