مشاوره و اجرا گریتینگ در پردیس

Grating-1
Grating-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهر پردیس با توجه به نوساز بودن و تاریخچۀ کوتاهش، هنوز راه زیادی‌ رو برای پیشرفت و رسیدن به ایده‌آل‌ترین حالت خودش در بین مناطق مسکونی، طی نکرده. اما دارای موقعیت‌ها و ویژگی‌هایی است. که همگان‌ رو مطمئن کرده آینده‌ی درخشانی، منتظر شهر پردیس تهرانه.

همانند فاز ، این فاز هم دارای خانه‌های ویلایی و آپارتمانه. با توجه به افزایش تقاضا برای خرید خانه در این فاز و محبوبیت بیشترش نسبت به سایر فازهای پردیس (به دلیل وجود امکانات شهری) هزینه‌ی خرید خانه در فاز پردیس هم نسبتا بیشتره.

با وجود اینکه سکونت این جمعیت در حاشیه‌ی پایتخت، دردسرهای زیاد خودش‌ رو برای شهرداری و اداره‌ی اون داره اما شاید تنها راه حل باشه. سال بود که شهر جدید پردیس در کیلومتری شرق تهران (تهرانپارس) و به عنوان پانزدهمین شهرستان است.ان تهران، ایجاد شد. 


همچنین به طور اجمالی می توان موارد است.فاده آن در صنعت را به عناوین زیر گسترش داد: پوشش کف سازه های فلزی، راه پله ها و پاگردها،دور مخزن، کانال، دریچه، محل های بازرسی و تعمیرات، سکوهای نفتی و کلیه سیستم های انتقال و ذخیره سازی مواد، حفاظ، زیرپایی اپراتور و&#; می باشد.

ساختار گریتینگ (صفحات مشبک فلزی) قابلیت تحمل بار و نیروی بالا و در عین حال وزن کمتر نسبت به سازه های هم رده خود را دارا است.. همچنین با داشتن خواصی همچون عبور نور و هوا، عدم تجمع زباله های صنعتی، زیبایی ظاهری و قیمت کمتر نسبت به گزینه‌های مشابه به عنوان یکی از پرکاربردترین انتخاب ها جهت پوشش کانال‌های آب و فاضلاب، کف پوش سازه های صنعتی و پلت‌فرم، واک وی، پاگرد و کف پله‌، پوشش سازه دور مخازن پتروشیمی (دایره ای)، پالایشگاه ها و کلیه کاربردهای مرتبط در صنایع نفت و گاز شناخته شده است..

گریتینگ در انواع مختلف گریتینگ فلزی یا فولادی (دست ساز، نیمه اتوماتیک، اتوماتیک یا الکتروفورج، گریتینگ گالوانیزه، گریتینگ است.نلس است.یل، گریتینگ فایبرگلاس ساخته شده با مواد کامپوزیتی، گریتینگ آلومینیومی و گریتینگ با روکش پلی اتیلن سبک شناخته شده است..



( مشاوره و اجرا ) های دیگر