اجاره گریدر در بومهن

grader-1
grader-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


درون صحن برجی هشت ضلعی قرار دارد که مدفن امامزاده سلطان مطهر است. و روی قبر ایشان ضریحی به همین شکل قرار گرفته. در تمام زاویه‌های این برج می‌توان قاب‌هایی از جنس گچ، نورگیر و رنگ‌آمیزی آبی را مشاهد کرد که با دیدن این معماری، زیبایی خاصی را تجربه می‌کنید. در قسمت بیرونی بیشتر از همه چیز، آجرچینی ساده برج به چشم می‌خورد که در عین سادگی، زیبایی خاصی دارد. همچنین گنبد هشت ضعلی بنا که از نوع رک هشت ترک دو پوشه می‌باشد، بسیار قابل توجه و جذاب است..

منطقه بومهن منطقه‌ای قدیمی است. و وجود آثار تاریخی در توابع آن، اثبات‌کننده این مسأله است.. در سمت جنوب این شهر دهستانی به نام گلخندان وجود دارد و واقع شدن قلعه‌ای تاریخی در این روستا (که ماجراهای مهمی را هم از سرگذرانده)، اهمیت بسزایی به آن‌جا بخشیده است.. از اهمیت این دژ همین بس که طبق اسناد تاریخی، در قرن نهم هجری قمری یکی از حاکمان محلی به نام ملک کاووس پس از شورش در برابر حکومت مرکزی به این‌جا پناه آورد.

اگر امروزه به سراغ این بنا بیایید، متوجه تخریب شدن آن خواهید شد و دلیل آن به اقدامات شاه اسماعیل صفوی برمی‌گردد. طبق مدارک موجود، شاه صفوی برای سرکوب شخصی به نام امیرحسین کیای چلاوی، به قلعه گلخندان حمله کرد و پس از تسخیر آن و قتل تمام ساکنانش، دستور به تخریب قلعه داد.


گریدر یکی از ماشین‌آلات راهسازی بوده که به طور معمول به آن ماشین تسطیح جاده اطلاق می‌شود. گریدرها به منظور تنظیم شیب، تسطیح و هموار کردن سطح و رساندن سطح خاک به سطح موردنظر طراحی و تولید گردیده‌اند. اکثر مدلهای گریدر شامل چرخ بوده که چرخ در قسمت انتها و دو چرخ در قسمت جلوی دستگاه قرار گرفته است.. در زیر این ماشین و بین محور چرخهای عقب و جلو، بیل (تیغه) قرارگرفته‌است که قابلیت چرخیدن و تغییر زاویه به طرفین و نیز تغییر ارتفاع را دارد. طول بلند این ماشین به ویژه فاصله بین محورهای عقب و جلو علاوه بر این که دست طراحان را در طراحی و ساخت بلندای بیل به منظور افزایش سطح تسطیح آزاد گذاشته، این امکان را بوجود آورده که بیل بدون برخورد به محورهای جلو و عقب حتی بتواند در زیر دستگاه پنهان گردد.

طول تیغه گریدر بر اساس نوع است.فاده از آن اندازه‌ای کمتر از فوت تا حداکثر فوت را شامل می‌شود. هنگامی که صحبت از نوع تیغه گریدر می‌شود، باید به دو عامل توجه داشته باشید. اولین مورد نوع است.فاده از گریدر است.. اگر می‌خواهید از آن برای عملیات خراش دهی است.فاده کنید، تیغه‌های مخصوص خراش دهی در بازار وجود دارد. دومین عامل سختی سطح مورد عملیات می‌باشد. تیغه‌هایی با ضخامت کمتر دارای میزان نفوذ بیشتر و در عوض مقاومت کمتری به ضربه بوده و در نتیجه احتمال شکستگی آن‌ها نیز بالاتر است.؛ در حالی که تیغه‌های ضخیم برای کار با سطوح ناهموار و عملیاتی که در آن تکان و ضربه زیاد بوده و همچنین سطوح بسیار سختی که به تیغه فشار می‌آید، مناسب هستند. البته معایب تیغه‌های ضخیم میزان نفوذ پایین آن‌ها می‌باشد. عوامل دیگری مانند مدت است.فاده از تیغه و صحیح بودن یا نبودن است.فاده از آن نیز در عمر تیغه تأثیر قابل توجهی دارد. 

وجود تیغه بلند با قابلیت مانور بالا در گریدرها باعث شده است. که حتی از این دستگاه در زمستانها برای پاک کردن برف سطح آسفالت (تیغ زدن برف) در جاده‌ها و خیابانها است.فاده شود. البته است.فاده از گریدر به منظور پاک کردن برف سطح جاده و خیابان می‌تواند در صورت عدم رعایت و تنظیم طول تیغه توسط اپراطور، علائم هشدار دهنده (چشم گربه ای) وسط و کنار جاده‌ها را که در فواصل مختلف به سطح آسفالت چسبیده اند را از سطح جدا نماید، همچنین عدم توجه اپراطور در میزان ارتفاع تیغه باعث ایجاد صدمه به سطح آسفالت می‌گردد ولی بدلیل عدم وجود ماشین‌آلات برف روب خیابانی و جاده ای در کشور و نیز بدلیل قیمت و هزینه نگهداری پایین‌تر گریدرها نسبت به ماشین‌آلات خاص برف روبی، هنوز هم در کشور ما گریدرها بهترین وسیله جهت پاکسازی برف سطح آسفالت می‌باشند.



( اجاره ) های دیگر